Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

"Οδηγός προαστιακού έκανε υπρεσιακή στάση και κόντεψε να σκοτώσει άνθρωπο"

"ΧΤΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΙΑΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΕΥΓΕΙ 5:45 200 ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΡΕΝΤΗ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΚΑΝΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΦΩΝΟ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΜΕ ΡΙΣΚΟ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ...
ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ 2 ΒΑΓΩΝΙΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ 200 ΜΕΤΡΑ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ

troktiko

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το «κόντεψε να σκοτώσει άνθρωπο…» που κολλάει?
Μάλλον προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις!
Για να μην τρελαθούμε κιόλας. Το ότι σταμάτησε δεν είναι βέβαια κανονική ενέργεια, αλλά δεν είναι και παράνομη. Το ότι ανακοίνωσε τη στάθμευση είχε σαν στόχο την αποφυγή της ενέργειας από κάποιο επιβάτη με «πολύ μεγάλο δείκτη νοημοσύνης» να ανοίξει κάποια πόρτα. Αλλά και αν κάποιος Αϊνστάιν άνοιγε πόρτα να είσαι σίγουρος ότι τίποτα δεν θα συνέβαινε γιατί την ενέργεια αυτή την είχαν καλυμμένη οι έμπειροι υπάλληλοι που επάνδρωναν την αμαξοστοιχία.
Αυτό είναι συχνό φαινόμενο και ποτέ δεν συνέβη κάτι με αιτία τέτοια ενέργεια. Μην τρελαίνεσαι λοιπόν από πράγματα που στην ουσία δεν σε αφορούν. Θα δυστυχήσεις στη ζωή σου αν προσπαθείς να ενοχοποιήσεις ότι κινείται πάνω στη γη και αν υοθετήσεις τη λογική «να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα».

acaliptos είπε...

Η ανάρτηση είναι αναδημοσίευση και όχι δική μου.

Ανώνυμος είπε...

Οι υπηρεσιακές στάσεις αποτελούν παράνομες πράξεις και δεν επιτρέπονται. Αλλίμονο εάν ο κάθε υπάλληλος είχε δικαίωμα να ακινητοποιεί την αμαξοστοιχία προκειμένου να επιβιβάζεται και να αποβιβάζεται ο οποιοσδήποτε. Αλλά αυτό είναι το επίπεδο των υπάλληλων του ΟΣΕ. Στηριζόμενοι στην ανοχή του κοινού κάνουν ότι θέλουν. Κάποια στιγμή όμως θα βρεθεί κάποιος επιβάτης που θα υποβάλλει μια μηνυτήρια αναφορά και τότε θα δούμε ποια θα είναι ακριβώς η αντίδραση των "έμπειρων υπάλληλων" ενώπιον της δικαιοσύνης. Το θράσος έχει και όρια.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κάνει το συνήγορο του Μηχανοδηγού αλλά το δίκιο είναι δίκιο και η βλακεία είναι βλακεία.
Για να υποβάλει κάποιος μήνυση θα πρέπει να στοιχειοθετείται κατηγορία για παράνομη πράξη. Η ακινητοποίηση μιας αμαξοστοιχίας μπορεί να γίνει για χίλιους λόγους, για βλάβη, για εξακρίβωση ύποπτου θορύβου, ακόμη και για ένα σκύλο ή μία γάτα που διέρχεται από τις γραμμές.
Κανείς επιβάτης δεν μπορεί να κρίνει πότε μπορεί ο Μηχανοδηγός να σταματήσει και πότε όχι, να μην τρελαθούμε κιόλας.
Η Στάθμευση είπαμε δεν είναι κανονική αλλά η ενέργεια δεν στοιχειοθετεί σε καμία περίπτωση παράνομη πράξη.
Ο έξυπνος παραδέχεται την πατάτα του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει! Μην επιμένετε λοιπόν ότι η ανάρτηση αυτή έχει κάποια λογική, ειδικά εκεί που λέει ότι κινδύνεψε να σκοτωθεί άνθρωπος. Με υπερβολές και ανακρίβειες κανείς δεν πέτυχε ποτέ τίποτα.
Και δεν μου απάντησε κανένας ακόμη που, πως, πότε και με πιο τρόπο κινδύνεψε παραλίγο να σκοτωθεί άνθρωπος όπως αναφέρει η ανάρτηση?

Ανώνυμος είπε...

Είναι σαφές ότι κάποιοι είναι αμετανόητοι. Φαίνεται μάλιστα ότι έχουν και νομικές γνώσεις για να αποφαίνονται πότε υπάρχει ή όχι παράνομη πράξη. Ας το επαναλάβουμε για μια ακόμη φορά προκειμένου να γίνει κατανοητό: Οι υπηρεσιακές στάσεις που γίνονται εκτός των σταθμών για να ανεβοκατεβαίνουν οι υπάλληλοι του ΟΣΕ στις αμαξοστοιχίες είναι πράξεις παράνομες και ποινικά κολάσιμες. Οι περί του αντιθέτου τοποθετήσεις και χαρακτηρισμοί δεν έχουν καμία ουσιαστική αξία και δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη παρά μόνο ως αστεϊσμοί. Είναι προφανές ότι οι συντάκτες τους δεν έχουν ποτέ διαβάσει στην ζωή τους την χάρτα υποχρεώσεων των οργανισμών κοινής ωφέλειας. Οπότε κάθε περαιτέρω συζήτηση παρέλκει.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ γνώστη της χάρτας υποχρεώσεων του ΟΣΕ προς τον καταναλωτή, πες και σε μένα τον αδαή σε παρακαλώ σε ποιο άρθρο και σε ποια παράγραφο της χάρτας που επικαλείσαι αναφέρεται ότι η οποιαδήποτε στάση εκτός σταθμού είναι πράξη ποινικά κολάσιμη.
Η απύθμενη εμπάθεια, σε σημείο που να χαρακτηρίζεις απαξιωτικά το επίπεδο των εργαζομένων σε ένα Οργανισμό, όπως στο παραπάνω σχόλιο των 12:11 μ.μ. δεν σε αφήνει να δεις την πραγματικότητα.
Δεν βλέπω καμία απάντηση για το που και με ποιο τρόπο κινδύνεψε να σκοτωθεί άνθρωπος όπως τελείως ανεύθυνα αναφέρει ο βλακώδης τίτλος της ανάρτησης.
Μόνο ένας ημιμαθής (το πιο επικίνδυνο είδος παντογνώστη) θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε να ελέγξει τον Μηχανοδηγό για το που θα σταματήσει. Όσο για την χάρτα υποχρεώσεων που ίσως διάβασες μία φορά και νομίζεις ότι ξέρεις τα πάντα… αυτή δεν έχει καμία σχέση με την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και τους κανόνες που την διέπουν.
Λοιπόν για να τελειώνουμε με αυτή τη χαζομάρα. Η αποβίβαση και η επιβίβαση επιβατών εκτός των κατάλληλων κρηπιδωμάτων των σταθμών που προβλέπονται σταθμεύσεις δεν επιτρέπεται και αν ειδικά υπάρξει τραυματισμός επιβάτη που αποβιβάστηκε σε μη κατάλληλο σημείο τότε υπάρχει ποινική και αστική ευθύνη. Αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με τις υπηρεσιακές σταθμεύσεις που αποβιβάζουν τεχνίτες για διάφορες επισκευές ή τις σταθμεύσεις εκτός σταθμών για λόγους ασφάλειας της κυκλοφορίας, οι οποίες δεν χαρακτηρίζονται ως κανονικές αλλά ως έκτακτες και είναι σύμφωνες με τους κανονισμούς και νόμιμες.
Είναι καλό κάποιος να καταγγέλλει «τα στραβά» που αντιλαμβάνεται, αλλά είναι κακό όταν η ημιμάθειά του σε συνδυασμό με την εμπάθειά του τον οδηγούν να κυνηγά ανεμόμυλους.
Και το ξαναλέω ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει!

Υ.Γ. Περιμένω εξηγήσεις για τον τίτλο «κόντεψε να σκοτώσει άνθρωπο» και για το άρθρο της χάρτας υποχρεώσεων που ποινικοποιεί την έκτακτη στάθμευση.

Ανώνυμος είπε...

Η χάρτα υποχρεώσεων του ΟΣΕ περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τις υποχρεώσεις του οργανισμού κατά την διάρκεια μεταφορών επιβατών. Όποιος θέλει μπορεί να την διαβάσει για να σταματήσει να είναι αδαής. Επιπρόσθετα στα άρθρα 292 και 431 του Ποινικού Κώδικα περιγράφονται με σαφήνεια τα ποινικά αδικήματα που τελούνται σε περίπτωση υπηρεσιακών στάσεων που πραγματοποιούνται προκειμένου να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται στην μέση του πουθενά υπάλληλοι του ΟΣΕ κατά την διάρκεια του συγκοινωνιακού έργου.
Νομικές απορίες δεν επιλύονται μέσω του διαδικτύου. Ας είχε φροντίσει οποιοσδήποτε τις έχει να σπουδάσει νομικά. Δυστυχώς για αυτούς κάποιοι γνωρίζουν περισσότερα, οπότε καλό θα ήταν να περιορισθούν στην εκτέλεση των καθηκόντων τους και να σταματήσουν να ζητούν εξηγήσεις πως και γιατί οι συγκεκριμένες υπηρεσιακές στάσεις είναι παράνομες. Ούτως ή άλλως δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την διαφορά αστικών και ποινικών κυρώσεων ούτε και να κάνουν την απαραίτητη υπαγωγή για να καταλάβουν τι ακριβώς συμβαίνει. Αν έχουν οποιαδήποτε αντίθετη άποψη, μπορούν να δώσουν στην δημοσιότητα τα ονόματα των μηχανοδηγών που εκτελούν υπηρεσιακές στάσεις (συνοδευόμενα από τους αριθμούς δρομολογίων και τα ακριβή σημεία που πραγματοποιούνται οι στάσεις) προκειμένου να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται υπάλληλοι του ΟΣΕ στην μέση των διαδρομών για να διαπιστώσουμε στην συνέχεια και πρακτικά ποιές ακριβώς είναι οι έννομες συνέπειεις.

Ανώνυμος είπε...

Αν και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα αυτό που θα γίνει είναι το εξής: θα καταγράψουμε μια ημέρα μια από τις περίφημες υπηρεσιακές στάσεις που γίνονται μετά από τον σταθμό των Λιοσίων (στην περίφημη στροφή του ΣΚΑ) για να επιβιβαστούν / αποβιβαστούν υπάλληλοι του ΟΣΕ και θα φροντίσουμε στην συνέχεια να ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία. Να δούμε τελικά τι ακριβώς επιτρέπεται και τι απαγορεύεται. Για να ξέρουμε και τι μας γίνεται. Όχι τίποτα άλλο δηλαδή.

Ανώνυμος είπε...

ΧαΧαΧα Θα ήθελα να το δω αυτό. Είσαι πραγματικά απίθανος!

Θα ήθελα να δω Μηχανοδηγό για υπηρεσιακή ή έκτακτη στάθμευση να διώκεται για παρακώλυση συγκοινωνιών, θα γελούσε πραγματικά και το κάθε «παρδαλό κατσίκι», όσο για τη διατάραξη κυκλοφορίας από Μηχανοδηγό εν υπηρεσία… θα αποτελούσε παγκόσμια πρωτοτυπία.

Λοιπόν επιχείρησέ το. Πάρε σβάρνα τα τραίνα και σε πρώτη ευκαιρία κάνε το πράξη. Δεν χρειάζεται να ξέρεις ονόματα, αρκεί την ώρα και το Σταθμό να ξέρεις τα υπόλοιπα βρίσκονται.

Άντε να γελάσει λίγο το χειλάκι μας. Με αυτά που ακούμε τους τελευταίους μήνες το έχουμε ανάγκη. (Αν το τραβάει ο οργανισμός σου να γελοιοποιηθείς τι να σου κάνω εγώ… παραιτούμαι!)

acaliptos είπε...

Εξηγήσεις για τον τίτλο «κόντεψε να σκοτώσει άνθρωπο» από αυτόν που το έγραψε πρέπει να πάρεις.
Με το διάβασμα όλης της ανάρτησης οι περισσότεροι πιστεύω ότι θα το θεώρησαν τουλάχιστον υπερβολικό.

Στο σχόλιο 18 Φεβρουαρίου 2010 10:29 μ.μ. γράφεις οτι ''Το ότι σταμάτησε δεν είναι βέβαια κανονική ενέργεια, αλλά δεν είναι και παράνομη'' Γιατί δεν είναι κανονική?
Ισως γιατι οπως γράφεις στο σχόλιο 19 Φεβρουαρίου 2010 5:13 μ.μ. ''είναι σύμφωνες με τους κανονισμούς και νόμιμες οι υπηρεσιακές σταθμεύσεις που αποβιβάζουν τεχνίτες για διάφορες επισκευές ή τις σταθμεύσεις εκτός σταθμών για λόγους ασφάλειας της κυκλοφορίας, οι οποίες δεν χαρακτηρίζονται ως κανονικές αλλά ως έκτακτες''
Προφανώς έγινε η στάση για λόγους που δεν δικαιολογούνται?

Επισης γράφεις οτι ''Η αποβίβαση και η επιβίβαση επιβατών εκτός των κατάλληλων κρηπιδωμάτων των σταθμών που προβλέπονται σταθμεύσεις δεν επιτρέπεται και αν ειδικά υπάρξει τραυματισμός επιβάτη που αποβιβάστηκε σε μη κατάλληλο σημείο τότε υπάρχει ποινική και αστική ευθύνη.''
Το παρακάτω που διάβασα πριν λιγο και ενα αλλο περιστατικο απο τον ιστοτοπο των επιβατων προαστιακου proastiakos.ning.com...είναι στα πλαίσια του απαγορευμένου?

Περιστατικό 18/02/2010 Γραμμη Κιατο- Πειραιάς

Εχθές το απόγευμα κάποιοι που ταξίδεψαν με τη γραμμή Κιάτο Πειραιάς (πέρασε από Λιόσια 18:02) έζησαν μικρή περιπέτεια.
Εκτός της 15λεπτής καθυστέρησης που τελικά ήταν απλά λεπτομέρεια, όσοι βρέθηκαν το τελευταίο βαγόνι του συρμού όταν έκανε στάση στο Ρέντη αντιμετώπισαν έκπληκτοι το... κενό...
Είναι γνωστό σε όσους μετακινούνται προς Πειραιά οτι στο Ρέντη όλοι οι επιβάτες μετεπιβιβάζονται σε προπορευόμενο συρμό και αποσύρουν εντελώς τον πρώτο.
Μόνο που καθώς φαίνεται δεν υπολόγισαν σωστά χθες με αποτέλεσμα όταν σταμάτησε ο συρμός στο Ρέντη το τελευταίο βαγόνι να έχει παγιδεύσει τον κόσμο στην καλύτερη περίπτωση (προτελευταία πόρτα) στα κάγκελα της αποβάθρας και στην χειρότερη (τελευταία πόρτα) στο απόλυτο κενό!!!
Είδα ανθρώπους να κρεμιούνται και μητέρα με καροτσάκι και μωρό να κάνει extreme sports … για να απεγκλωβιστεί…
Και μη χειρότερα λοιπόν…

http://proastiakos.ning.com/profiles/blogs/peristatikho-18022010-gramme

Ανώνυμος είπε...

Το κακό στην όλη ιστορία είναι ότι δεν χρειάζεται να πάρω σβάρνα τα τραίνα. Δυστυχώς για εμένα χρησιμοποιώ κάθε ημέρα τον προαστιακό, οπότε έχω ίδια αντίληψη το τι ακριβώς συμβαίνει. Τα υπόλοιπα τα αντιπαρέρχομαι. Ο καθένας μπορεί να λέει και να υποστηρίζει ότι θέλει, δικαίωμά του είναι. Το ποιός έχει τελικά δίκιο ή άδικο, πέρα από χαρακτηρισμούς και ευφυολογήματα, θα το δείξει η πράξη. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γίνει η αρχή και θα αποφανθούν τα αρμόδια όργανα σχετικά με τις ενέργειες ή παραλείψεις με βάση τις οποίες τελούνται συγκεκριμένα αδικήματα από συγκεκριμένα πρόσωπα. Το πολύ πολύ να είμαι εγώ άσχετος και να γελοιοποιηθώ (στην περίπτωσή μου θα είναι και βαρύτερο ... λόγω επαγγέλματος). Μόνο μην συμβεί το αντίθετο και εκεί να δούμε τι θα γίνει και μέχρι που μπορεί να φθάσει το πράγμα. Διότι εκτός από αστικές και ποινικές κυρώσεις υπάρχει και η παραπομπή στο αρμόδιο συμβούλιο με συγκεκριμένο ερώτημα. Υπομονή λοιπόν. Η ζωή θα δείξει.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντων σε προειδοποίησα και αμαρτία δεν έχω...
Δική σου η γελοιοποίηση και διπλή αν είσαι νομικός.

Το θέμα είναι πολύ ασήμαντο για να ασχοληθώ άλλο μαζί του και μαζί σου!

Αυτό που με ενόχλησε βασικά ήταν ο τίτλος της αρχικής ανάρτησης που ήταν ανακριβής, υπερβολικός, παραπλανητικός και γεμάτος τυφλή εμπάθεια.

Σε συμβουλέυω να βρεις πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθείς στη ζωή σου. Αλλά αν μπορούσες να το καταλάβεις αυτό δεν θα επέμενες τόσο... Τέλος πάντων δεν έχω τη φιλοδοξία να είμαι εγώ αυτός που θα νουθετήσει όσους επιδέχονται νουθεσία γι' αυτό καληνύχτα σας και περαστικά σας!

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε ποιός θα είναι πραγματικά ο τυχερός και θα του τύχει η περίπτωση. Έτσι για να διαπιστώσουμε πόση ασημαντότητα υπάρχει στο να χάνεις καθημερινά χρόνο από την ζωή σου και τις δουλειές σου, προκειμένου κάποιοι, με την πρόφαση των υπηρεσιακών στάσεων, να επιβιβάζονται /αποβιβάζονται όπου οι ίδιοι επιθυμούν. Και ο προαστιακός να κάνει το δρομολόγιο Κόρινθος - Αθήνα σε 75 λεπτά (στην καλύτερη περίπτωση). Υπομονή λοιπόν. Ο χρόνος είναι κριτής όλων μας ... ακόμα και αυτών που ασχολούνται με ασήμαντα πράγματα. Μέχρι τότε όμως καλό θα ήταν κάποιοι να έχουν την έννοια να μην βρεθούν οι ίδιοι σε συγκεκριμένο περιστατικό, που θα αποτελέσει την αφορμή για να διαπιστωθεί από τις αρμόδιες αρχές η νομιμότητα των πρακτικών τους και των υπηρεσιακών στάσεων έτσι όπως τις διενεργούν. Διότι τότε το μόνο δεδομένο θα είναι η έντονη αίσθηση ενασχόλησης με σημαντικά πράγματα. Αίσθηση η οποία προκαλείται από την κλήση για εμφάνιση ενώπιον των αρμοδίων αρχών και συνοδεύεται από την ανάγκη να τους ευχηθεί κάποιος πραγματικά .... περαστικά. Μόνο που τότε δεν θα υπάρχει πλέον άλλος δρόμος. Ούτε θα γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε δήλωση ... προκειμένου να σταματήσει η διαδικασία. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί τόσο σε δικαστικό όσο και σε καθαρά υπηρεσιακό επίπεδο. Υπομονή λοιπόν .... Έτσι για να διαπιστώσουμε και έμπρακτα ποιός ενοχλείται από τους (υπερβολικούς ομολογουμένως) τίτλους των αναρτήσεων τρίτων προσώπων και όχι από τα ίδια τα γεγονότα. Και αναφέρεται σε ενέργειες έμπειρων υπάλληλων που επανδρώνουν τις αμαξοστοιχίες, οι οποίες δεν είναι βέβαια κανονικές αλλά ούτε και παράνομες. Και μας διαφοροποιεί τις υπηρεσιακές στάσεις από τις στάσεις για λόγους κυκλοφορίας, χωρίς να κάνει λόγο για τους υπάλληλους που ανεβοκατεβαίνουν στην μέση του πουθενά για να πάνε σπίτια τους ή στα φυλάκια του ΟΣΕ. Αλλά είπαμε ... κανείς επιβάτης δεν μπορεί να κρίνει μηχανοδηγό. Μάλλον σε αυτό θα οφείλονται οι διάφοροι χαρακτηρισμοί και ευφυολογήματα, οι χαρακτηρισμοί και οι ατάκες καθώς και οι πνευματώδεις διαπιστώσεις. Για να δούμε λοιπόν και στην πράξη εάν κρίνονται ή όχι και από ποιούς οι συγκεκριμένες ενέργειες των μηχανοδηγών και με βάση ποιους κανόνες κυκλοφορίας καθώς και την σχέση αυτών με τις χάρτες υποχρεώσεων. ΄Οχι τίποτε άλλο. Μόνο για να διαπιστώσουμε το "πολύ μεγάλο δείκτη νοημοσύνης".

Ανώνυμος είπε...

Πάσχουμε και απο δικολαγνία; (δεν έφταναν τα άλλα;)Ξανα περαστικά... Και πάλι δεν μπορω να βοηθήσω σε κάτι λυπάμαι!

Ανώνυμος είπε...

Οψόμεθα... Ο χρόνος θα δείξει. Μόνο μην τύχει και κάποιος βρεθεί μεταξύ των έμπειρων υπάλληλων που θα κληθούν σε ανύποπτο χρόνο να δώσουν εξηγήσεις ... για τις υπηρεσιακές στάσεις επιβίβασης / αποβίβασης υπάλληλων του ΟΣΕ εκτός των σταθμών. Ανταποδίδω συνεπώς τα περαστικά ... επί του παρόντος ως απλός καθημερινός επιβάτης του προαστιακού. Υπομονή .... Όσα φέρνει ο χρόνος ...

Ανώνυμος είπε...

ακόμα και που κάποιος υποστηρίζει οτι δεν έγινε και τίποτα που σταματάει ο συρμός όπου γουστάρει και όποτε γουστάρει είναι μεγάλη ξεφτίλα και ντροπή..μπλέξαμε στα νομότυπα στους νόμους του ΑΚ κτλ..αλλά δεν περιμένω τίποτα από φάρα νομικών που υποστηρίζουν βιαστές κλέφτες και απατεώνες.. και από κάτι τέτοιους παίρνουν θάρρος οι κύριοι στον ΟΣΕ που βγάζουν μια ανακοίνωση (ΜΟΝΟ ελληνικά) ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ πριν τα άνω Λιοσια και κάνουν υπηρεσιακή στάση...εύχομαι να μην την πατήσει μόνο κανας ανυποψίστος τουρίστας και κατέβει ή βρεθεί σε κάνα κενό αν στηρίζεται στην πόρτα (που δεν θα έπρεπε) αλλα πείτε μου ποιος δεν το έχει κάνει και αν δεν ειναι αφηρημένος το πρωι...

όσο για το "κόντεψε να σκοτώσει άνθρωπο..." μια χαρά είναι, αν γίνει κάτι άσχημο μετά θα λεμε "η κακιά στιγμή"..

Ανώνυμος είπε...

«Κακιά στιγμή» είναι το μυαλό που κουβαλούν ορισμένοι δικολάγνοι, τρομολάγνοι, τιμητές των πάντων και διορθωτές όλων των άλλων εκτός από την τύφλα και τη βλακεία τους!

Ανώνυμος είπε...

Περπατηστε και λιγο ρε ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΔΕΣ του προαστιακου πρεπει να συμβει κατι για ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ? Ο τιτλος ειναι μεν υπερβολικος αλλα η ουσία είναι αλλη .Δυστυχώς διαβάζοντας ολα τα ποστ είδα κάποιους που μιλούσαν απο την μεριά του προαστιακού και ασχολούνταν με τον τίτλο μονο.Την ΟΥΣΙΑ κύριοι την ουσία που ούτε την πόρτα την διπλή στον σταθμό στον Πείραιά δεν ανοίγατε.Ο κόσμος βλέπει σας ζει καθημερινά και τοΝ ζείτε λοιπόν ο οποιοσδήποτε μπορεί να κρίνει ποιος δουλεύει και ποιος οχι και πότε γίνεται στάση και για ποιον λογο!!!!Ο κόσμος που μετακείνεται το κάνει για οικονομικούς λογους διοτι το αυτοκινιτο κοστοζει και ολοι παιζουν με τα λεπτα καθε μερα για να μην αργησουν στιη δουλειά τους σε αντίθεση με κάποιους αλλους που κάνουν εν ώρα εργασίας και χάρες σε συναδέλφουν για να μην κουραστουν!!

Ανώνυμος είπε...

Στον Προαστιακο ξευτιλιζονται μονοι τους καθημερινά με αυτά που κάνουν καμια μέρα θα τους παρει ο ύπνος και θα σταματήσουν μεσα στο λιμάνι

hackaday είπε...

Και όπως πάντα ευθύνες δεν αποδώθηκαν. Σωστά;

acaliptos είπε...

@Ανώνυμε 3:07 σε όλους τους χώρους υπάρχουν ασυνείδητοι επαγγελματίες. Δεν υπάρχει και κάποιος να τους τραβήξει το αυτί.
ΔΕΝ ειναι όμως ολοι οι εργαζόμενοι το ίδιο.
@hackaday. εδώ δεν την 'πληρώνει' κανείς οταν χτυπήσει άνθρωπος.

Ανώνυμος είπε...

"με αυτά που κάνουν καμια μέρα θα τους παρει ο ύπνος και θα σταματήσουν μεσα στο λιμάνι"

χαχααα καλό :)

Νώντας Κ είπε...

Στις 13-4-2010, δρομολόγιο με ώρα αναχώρησης 9.42 από Ηράκλειο πρός Αεροδρόμιο, φτάνοντας στην Πεντέλης με σχετικά χαμηλή ταχύτητα, προσπέρασε (!!!) την αποβάθρα και το πρώτο βαγόνι έβλεπε κενό, χαλίκια και χόρτα!. Ευτυχώς που οι διακόπτες ανοίγματος θυρών παρέμειναν "κλειδωμένοι". Ο οδηγός έκανε όπισθεν και ο συρμός αποβίβασε κανονικά.

acaliptos είπε...

@Νωντα το έχουμε δει ξανά να συμβαίνει,αλλά υπήρξαν μαρτυρίες ότι μια φορά άνοιξαν οι πόρτες.