Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2009

Ξεκίνησαν τα απευθείας δρομολόγια Λιόσια - Αεροδρόμιο με ηλεκτροκίνητους συρμούς



Από τα ξημερώματα του Σαββάτου 14/10/09 οι επιβάτες με προορισμό το αεροδρόμιο από Πειραιά και από Κιάτο γλιτώνουν μια μετεπιβίβαση αφού αλλάζουν τρένο μόνο στα Λιόσια.
Όπως μου επεσήμανε αναγνώστης του blog έχει προστεθεί 1 λεπτό στην διαδρομή Λιόσια-Ηράκλειο.Θα έχουν τον λόγο τους.
Επισης το κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας είναι πολύ μεγάλο (στα Λιόσια που πρόσεξα)θέλει προσοχή.Κάντε κλικ στη φώτο και θα το διαπιστώσετε.
Είναι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με το κενό που υπήρχε με τους προηγούμενους συρμούς (ΜΑΝ και Rail-bus).
Είχα την εντύπωση ότι οι αποβάθρες σχεδιάστηκαν για αυτούς τους συρμούς.
Θυμάμαι κάτι ξύλινες προσθήκες στην άκρη που ξηλώθηκαν,ίσως θα έπρεπε να μπουν πάλι το βράδυ της Παρασκευής πριν ξεκινήσουν τα δρομολόγια.

6 σχόλια:

Νώντας Κ είπε...

Θετική η επέκταση της ηλεκτροκίνησης πρός Λιόσια, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν πυκνώνουν τα δρομολόγια ως Μαγούλα που είναι και αστική ζώνη. Θα μπορύσε να έχει π.χ. ανα 20 λεπτά.
Και όντως, οι αποβάθρες των σταθμών έχουν κατασκευαστεί κυρίως για προδιαγραφές των Desiro.

acaliptos είπε...

@Νώντα για πυκνώσουν τα δρομολόγια προς Μαγούλα πρέπει προφανώς να φτάσει η ηλεκτροκίνηση εκεί,έτσι ώστε να συνεχίσουν τα desiro από τα Λιόσια στην Μαγούλα.
Και αφού οι αποβάθρες των σταθμών έχουν κατασκευαστεί κυρίως για προδιαγραφές των Desiro γιατί έχει τόσο κενό που πέφτει μικρο παιδί μέσα?(μιλάω για τα Λιόσια)..

Νώντας Κ είπε...

Προσωρινή πύκνωση δρομολογίων ως Μαγούλα, θα μπορούσε να γίνει με 1-2 RAILBUS ή BOMBARDIER-MAN τα οποία να εκτελούν τοπικά δρομολόγια Μαγούλα-Λιόσια ανα 20 λεπτά. Για τα Desiro από καλοκαίρι και βλέπουμε.

acaliptos είπε...

Και βλέπουμε όπως είπες...γιατί κάτι ακούω για τέλος του 2009,που πρακτικά σημαίνει κάλο 2010.

Ανώνυμος είπε...

Tίγκα στο γκράφιτι το desiro βλέπω...

acaliptos είπε...

Δεν υπάρχει καμία φύλαξη.
Μπατε σκύλοι αλέστε.