Το παρακάτω έχει σταλθεί και στον προαστιακό στον οασα και στο υπουργείο μεταφορών
Το θέμα δεν είναι να αλλάξει ο προαστιακός την τιμολογιακή πολιτική που έχει. Αλλά ο φορέας που ελέγχει τα μέσα μαζικής μεταφοράς να κάνει σωστά την δουλειά του. Δηλαδή ο ΟΑΣΑ. (τμήμα κομίστρων)
Το θέμα δεν είναι να ταιριάζουν τα αθροίσματα αλλά να είναι τέτοιες οι τιμές των μηνιαίων καρτών που να μπορούν να τις προμηθεύονται όλοι. Μόνο τότε θα γίνουν βιώσιμα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και θα μάθουμε να κυκλοφορούμε με αυτά
Ευχαριστώ
K.D
Από τον Νοέμβριο του 2008 χρησιμοποιώ καθημερινά τον προαστιακό για να πάω στον τόπο εργασίας μου. Η διαδρομή που ακολουθώ είναι Άνω Λιόσια προς Αεροδρόμιο και αντίστροφα. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να βγάλω μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών διάρκειας ενός μήνα.
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον τμήμα εξυπηρέτησης του συγκοινωνιακού φορέα με ενημέρωσαν ότι η άξια για την συγκεκριμένη διαδρομή είναι 100€. παρόλα αυτά την ίδια ενημέρωση πήρα και από τα σημεία έκδοσης καρτών του προαστιακού.
Μέχρι σήμερα λοιπόν όλα καλά. είχα πειστεί ότι το αντίτιμο είναι αυτό των 100€ παίρνοντας το ενημερωτικό φυλλάδιο του προαστιακού και μελετώντας το με πολύ προσοχή ένιωσα πραγματικά χαζός που ένας ακόμη δημόσιος φορέας με κλέβει κα θα σας εξηγήσω το γιατί.
1 έχει εφαρμοστεί τιμολογιακή πολιτική για 13 ζώνες κινήσεως μεταξύ των σταθμών
2 η ζώνη που πληρώνω είναι αυτή μεταξύ Αγ Θεόδωροι και Δ.Α.Α. φαινομενικά είναι σωστό γιατί είναι η μόνη ζώνη που καλύπτει την διαδρομή Άνω Λιόσια και Δ.Α.Α. (υπάρχει και ζώνη Κιάτο Δ.Α.Α αξίας 120€)
τώρα αρχίζουν τα παράλογα
3 με μια καλύτερη μάτια του χάρτη ζωνών ανακαλύπτει κανείς ότι από Μαγούλα μέχρι Κορωπί η άξια της διαδρομής είναι 20€ γιατί εντάσσετε στην αστική ζώνη
4 λίγο ποιο κάτω ακολουθεί μια άλλη ζώνη ανάμεσα στους σταθμούς Παλλήνη και Δ.Α.Α αξίας 50€
αν κανείς προσθέσει τα δύο ποσά 20€+50€ μας κάνει 70€ βγάζοντας δυο κάρτες λοιπόν έχω πληρώσει στο ακέραιο την άξια της διαδρομής Άνω Λιόσια Δ.Α.Α με κέρδος 30€ μηνιαίως. Ποσό μεγαλύτερο από το κόστος κτίσης μιας μηνιαίας κάρτας για την αστική ζώνη.
Αν κανείς αναγάγει τα 30€ σε διάρκεια 10 μηνών έχουμε κέρδος 300€ τουλάχιστον.
Ούτε αυτό είναι σωστό όμως
Η διαδρομή Παλλήνη Δ.Α.Α κοστίζει 50€ στην διαδρομή αυτή υπάρχουν 3 σταθμοί που ανήκουν στην αστική ζώνη και ένας εκτός αυτής. Άρα έχουμε και λέμε 20€ κάρτα για την αστική ζώνη και 30€ επιπλέον για το κομμάτι Κορωπί Δ.Α.Α. και αυτό είναι καταχρηστικό. (αυτό καταλαβαίνω από την συγκεκριμένη ζώνη)
Έχω την αίσθηση λοιπόν ότι το για να κινηθεί κανείς σε όλη την αστική ζώνη στον προαστιακό συν το αεροδρόμιο θα πρέπει να καταβάλει μόνο το ποσό των 50€ μηνιαίος
Δηλαδή κέρδος 50€ τον μήνα.. 500 € σε 10 μήνες κτλ
Δεν μπαίνω στην διαδικασία να κάνω αναγωγή σε κάρτες 6 μηνών η ενός χρόνο.
Να αναφέρω μόνο ότι αυτήν την στιγμή μου ζητούν για κάρτα ενός χρόνου 900€ ενώ θα μπορούσε με δύο κάρτες να είναι 750€ ενώ το σωστό θα ήταν 450 €
Πρέπει να τονίσω ότι οι εργαζόμενοι στον Δ.Α.Α είναι πάρα πολλοί. Τα 100€ είναι υπερβολικά τα 50€ όχι. Πολύ λίγοι είναι οι εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν τον προαστιακό.
Αποφάσισα να κινούμε με ποδήλατο και προαστιακό για να πάω στην δουλειά μου. Αισθάνομαι όμως άσχημα όταν ανακαλύπτω ότι με κοροϊδεύουν (και ας μου επιτραπεί) και να με κλέβουν.
Παρακαλώ διορθώστε το λάθος που έχει γίνει. Είναι σίγουρο ότι ο κόσμος θα γεμίσει τα βαγόνια του προαστιακού και τα κέρδη σας θα αυξηθούν.
Αν έχω δίκαιο η άδικο ενημερώστε με .
Με το παραπάνω δεν νομίζω να βλάπτω την βιωσιμότητα του μέσου αλλά να την υπερασπίζομαι.
Με τιμή
Κ.Δ
System Administrator
Athens International Airport S.A
IT&T Dept.
ATC & Control Tower Building
190 04, SPATA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου