Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Μπαράζ κινητοποιήσεων σε ΟΣΕ με στάσεις εργασίας και 48αωρη απεργία.

Με 3 δίωρες στάσεις εργασίας 7:00-9:00, 15:00-17:00, 22:00-00:00 στις 22, 23 και 24 Ιουνίου 2010 και 2 εικοσιτετράωρες 29 και 30 Ιουνίου.......

....θα μειωθεί ο μισθός των επιβατών του προαστιακού, αφού τα χιλιόμετρα είναι πολλά και τα διόδια ακριβά.

.. ξέχασα.....κάνουν απεργία για τον αγώνα για την ανατροπή των σχεδίων ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ.......

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσεξε μην δαγκωσεις το χερι σου.Ειναι σιγουρο ,οτι θα δηλητηριαστεις.

acaliptos είπε...

Η σιγουριά σου είναι δηλητήριο.

Ανώνυμος είπε...

"THEY CAME FIRST for the Communists,
and I didn't speak up because I wasn't a Communist.

THEN THEY CAME for the trade unionists,
and I didn't speak up because I wasn't a trade unionist.

THEN THEY CAME for the Jews,
and I didn't speak up because I wasn't a Jew.

THEN THEY CAME for me
and by that time no one was left to speak up."
"Μartin Niemoller 1892-1984"

Πως λεγεται καποιος ο οποιος ειναι υπερμαχος των ιδιωτικοποιησεων στον ευαισθητο χωρο των μεταφορων(που συμφωνει δηλαδη στην παραχωρηση περιουσιας του δημοσιου σε ιδιωτες)?
Πως λεγεται καποιος ο οποιος πιστευει οτι για ολα φταινε οι συνδικαλιστες(που τοσο φθηνα ειρωνευεσαι)?
Πως λεγεται καποιος ο οποιος αδιαφορει για τις συνεπειες των ιδιωτικοποιησεων,τοσο για τους εργαζομενους οσο και για το επιβατικο κοινο(Κιατο-Δ.Πλακεντιας 100€/120km,ανηκουστο για ιδιωτη επενδυτη)?
Πως λεγεται αυτος ο οποιος θεωρει οτι οι εργαζομενοι του Προαστιακου συνδιοικουν,αρα ειναι και συνυπευθυνοι για την μεθοδευμενη απαξιωση του μεσου απο πολιτικες και φυσικες ηγεσιες(Υ.Μ.Ε./Κρατινου/Καρολου)?
Πως λεγεται αυτος ο οποιος εκνευριζεται οταν γινεται απεργια/σταση εργασιας, σκεπτομενος οτι καποιοι κακοβουλοι(οι οποιοι μπορει και να απολυθουν τις επομενες ημερες) διαταρασσουν την καθημερινη του ρουτινα?
Σιγουρα οχι αλληλεγγυος.
υπογραφη...δηλητηριο.

acaliptos είπε...

Αλλο συνδικαλιστές και αλλο εργαζόμενοι. Ειδικά οι εργαζόμενοι στους σταθμούς του προαστιακού σε σχέση με τους υπόλοιπους που είναι στα γραφεία(αν πατάνε και εκεί)
Μην το κάνεις να φαίνεται οτι τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι.
Πόσοι πραγματικά απεργούν καθε φορά? μήπως ενα 10%?
Οταν δεν γίνονται τα δρομολόγια εξαιτίας ενός,οι υπόλοιποι πληρώνονται κανονικά.
Ειναι αλήθεια οτι σε κατι απεργείες αλλάζουν τα ρεπό?
Πιστευεις οτι με την απεργία καταφέρνουν κάτι απο τα αιτηματά?
Ας κάνουν κινητοποιήσεις και με άλλους τρόπους.

Ανώνυμος είπε...

Σε παρακολουθω αρκετο καιρο,και αυτο που με ωθησε να σου γραψω,ηταν αφενος μεν η απαξιωση με την οποια αντιμετωπιζεις τις απεργιακες κινητοποιησεις,αφετερου δε η πιστη σου οτι η ιδιωτικοποιηση ειναι η πανακεια για τον προαστιακο.Ειδικα η ειρωνεια του τυπου "ξέχασα.....κάνουν απεργία για τον αγώνα για την ανατροπή των σχεδίων ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ" ειναι εξοργιστικη(αποψη μου).
Εχεις σκεφτει τι δεινα θα επιφερει η επερχομενη ιδιωτικοποιηση?Ενδεικτικα να σου αναφερω οτι το εισιτηριο για Καλαμπακα εχει με την αμαξοστοιχια 884-15,00€ και με το ΚΤΕΛ 26,00€.
Επισης δεν μπορω να κατανοησω την λογικη του τυπου "εγω να μην ταλαιπωρουμαι(οχι απεργιες/στασεις) και οι αλλοι(εργαζομενοι) ας απολυθουν".
Μην περιμενεις να απολογηθω για εργαζομενους που ξεφτιλιζουν ειτε την ιδια τους την δουλεια,με το να πληρωνονται χωρις να πηγαινουν για δουλεια,η για εργαζομενους που ξεφτιλιζουν μια απεργια με το να αλλαζουν ρεπο.Αν σε ενοχλει οτι καποιος δεν απεργει(αρα πληρωνεται)οταν δεν υπαρχουν δρομολογια,τοτε εμενα με εξοργιζει.Το 10% συμμετοχη(ως ελεγχομενη πληροφορια)μου φαινεται ισοπεδωτικο.Οσο για το..."Πιστευεις οτι με την απεργία καταφέρνουν κάτι απο τα αιτηματά?" ειναι μοιρολατρικη προσεγγιση και ανηκει στην σχολη του νεου τηεοπτικου αστερα Μπαμπη Παπαδημητριου(πιστευει οτι οσοι απεργουν,και ειδικοτερα το ΠΑΜΕ-χωρις να ανηκω σε αυτο το χωρο- ειναι εχθροι του εθνους).Το μεσο ειναι γεγονος οτι εχει αρκετα προβληματα(καθυστερησεις,"σαρδελοποιηση" επιβατων,μη λειτουργικους συρμους,βελτιωτικα εργα που καθυστερουν προκλητικα,ανεπαρκη δρομολογια ειδικα τις ωρες αιχμης).Ωστοσο με οργανωμενη δουλεια,ειναι ενα χρυσωρυχειο(για ολους και οχι για τον σωτηρα-ιδιωτη).
Αυτα τα ολιγα.Αν ενοχλησα sorry,αλλα φανταζομαι οτι δεν δημιουργησες το blog μονο για να κανεις κριτικη,αλλα και να δεχεσαι.

acaliptos είπε...

Συμφωνούμε λοιπόν σε μερικά θέματα όπως τα προβλήματα του μέσου και είναι πολύ κάλο που μπορούμε και συζητάμε τις διαφορετικές απόψεις μας έστω και στα όρια της ευγένειας.
Η εισαγωγή σου με την δηλητηρίαση ήταν προκλητική για καβγά και όχι για διάλογο.
Ας πάμε στις απόψεις μου.
Οι απεργίες πλέον απλά ταλαιπωρούν τους υπολοίπους εργαζόμενους,δεν ιδρώνει το αυτί κανενός υπευθύνου και βοηθάνε στην απαξίωση.
Πολλοί επιβάτες είναι της άποψης αντί για απεργία να έκλειναν τα ακυρωτικά.
Ας έβρισκαν έστω κάποιους εναλλακτικούς τρόπους διαμαρτυρίας.
Η πλήρης ιδιωτικοποίηση μπορεί να μην είναι πανάκεια αλλά πιστεύω ότι στο σημείο που τον έφτασαν το ΟΣΕ η οργανωμένη δουλειά που πρέπει να γίνει θα επιταχυνθεί με την μερική ιδιωτικοποίηση υπό τον κρατικό έλεγχο.
Οι ανησυχίες μου για τα αρνητικά της ιδιωτικοποίησης έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των επιβατών και όχι με την αύξηση των εισιτηρίων αφού με την υπάρχον κατάσταση (απεργίες,βλάβες) αναγκάζομαι να μετακινούμε με το αυτοκίνητο μου 160 χλμ πηγαινέλα τουλάχιστον 2-3 φορές το μήνα.
Ας δίνω λοιπόν παραπάνω λεφτά για την κάρτα και όχι σε βενζινάδικα και διόδια.....και να μην έχω την οδήγηση στην εθνική.
Θέλω να πιστεύω ότι θα καλυτερέψουν τα πράγματα, αλλά με το κράτος να κάνει κουμάντο το βλέπω δύσκολο.Με τον ιδιώτη δίνω αρκετές πιθανότητες.
Τέλος δεν έχω την λογική που λες :
"εγώ να μην ταλαιπωρούμαι(όχι απεργίες/στάσεις) και οι άλλοι(εργαζόμενοι) ας απολυθούν"...
Με το παράδειγμα της Ολυμπιακής κανείς δεν έχασε την δουλειά του.
Η κριτική σου είναι δεκτή φυσικά και δεν ενόχλησες.

Νώντας Κ είπε...

Απεργείστε όποτε σας αρέσει, για να σηκωνόμαστε από το χάραμα να φτάσουμε έγκαιρα στη δουλειά (λόγω κίνησης) και να πλουτίζουν οι ταξιτζήδες. Άψογα!

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα να πληρώνουμε εισιτήρια-φωτιά και να ξέρουμε ότι:

-Θα ερθει να μας παρει με ακριβεια δευτερολεπτου, συμφωνα με τους πινακες και τα ρολογια που θα ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ στους σταθμους (και που δεν θα λενε MIND THE ANNOUNCEMENT και ωρα 12:00 καθε ωρα, καθε λεπτο)

-Οι συρμοι που θα ερθουν θα ειναι μοντερνοι, ταχυτατοι, κατακαθαροι

-Οι συνεπιβατες μας δεν θα ειναι ΛΑΘΡεπιβατες, γιατι ακυρωνεται το αισθημα δικαιου (χαζος ειμαι να πληρωνω εισιτηριο και οι αλλοι οχι?)

-Οι συρμοι δεν θα μενουν καθε 10χλμ επειδη ειναι κακοσυντηρημενοι/κακοφτιαγμενοι και επειδη οι γυφτοι κοψανε τα καλωδια που ακομη δεν χρησιμοποιουνται για να τρεξουμε λιγο παραπανω

-Θα φτασω στον προορισμο στην ωρα μου

-Απ εξω απο το σταθμο θα υπαρχει συμπληρωματικο λεωφορειο/πουλμαν της εταιρειας λειτουργιας του προαστιακου το οποιο θα αναχωρησει αμεσως και που θα κανει το γυρο της εκαστοτε πολης (μιας και οι σταθμοι φτιαχτηκαν 2χλμ εξω απο τις πολεις) και θα με αφησει εξω απο το σπιτι μου ενω το ιδιο θα ερθει να με παρει την επομενη μερα για να με παει στον σταθμο...

ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, κυριοι, οι κατοικοι θα αφησουν κλειδωμενα τα αυτοκινητα τους στον κηπο τους και θα μετακινηθουν με τα ΜΜΜ...

Τα παραπανω το δημοσιο δεν προκειται ΠΟΤΕ να υλοποιησει, γιατι υπαρχουν συμφεροντα των αυτοκινητοβιομηχανιων και ΚΤΕΛ που νταραβεριζονται με την καθε κυβερνηση και με τον καθε ΔΣ του ΟΣΕ,ΗΣΑΠ,ΟΑΣΑ,κτλ

Ο ιδιωτης ειναι ο ΜΟΝΟΣ που θα σταθει εναντια σε ολους αυτους και θα εξασφαλισει τα απαραιτητα για να εχει αυξημενη ποιοτητα, αρα πελατεια και αρα μεγαλυτερα κερδη.

Δυστυχως, ο,τι κατεχει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Δημοσιο γινεται σταχτη...

acaliptos είπε...

Νωντα και ανώνυμε (26/06/10 3:55 π.μ.) ....άπλα θα συμφωνήσω μαζί σας.

Ανώνυμος είπε...

....."Καλύτερα να πληρώνουμε εισιτήρια-φωτιά" στα ΜΜΜ,καλυτερα να στελνουμε τα παιδια μας στα ιδιωτικα σχολεια(και οσονουπω στα ιδιωτικα πανεπιστημια),καλυτερα να εχουμε ολοι ιδιωτικη ασφαλιση,καλυτερα να πηγαινουμε στα ιδιωτικα νοσοκομεια,καλυτερα να πηγαινουμε σε οργανωμενες-ιδιωτικες παραλιες.Αληθεια πιστευετε πως ολοι εχουν την δυνατοτητα να πληρωνουν το κομιστρο-φωτια,τα διδακτρα-φωτια,τα νοσηλεια-φωτια,τα ασφαλιστρα-φωτια στους ιδιωτες.Ο ηγετης των Μποερς,Παουλους Κρουγκερ ελεγε για τους Βρετανους.."Σου κλεβουν το ρολοι,και μετα απο ενα χρονο στο επιστρεφουν ως δωρο, απαιτωντας να τους εισαι ευγνωμων για το δωρο".Ετσι και στον προστιακο
(και κατ'επεκταση στην ελληνικη κοινωνια).Σου "κλεβουν/απαξιωνουν" κατι δικο σου(δημοσιες μεταφορες),και το χαριζουν στον ιδιωτη.Ο ιδιωτης κανει το μινιμουμ αυτονοητο(καθαροι συρμοι,ελαχιστοποιηση καθυστερησεων,πυκνωση δρομολογιων τις ωρες αιχμης) και εσυ εισαι τρισευτυχισμενος.Με το αζημιωτο βεβαια(για τον ιδιωτη).Τους καρεκλοκενταυρους που απαξιωνουν τον δημοσιο πλουτο και ξεπουλανε το δημοσιο συμφερον εσεις και εγω τους επιλεγουμε.(τον Λιαπη και τον Ρεππα,δεν τους επελεξαν οι εξωγηινοι).
υπογραφη......δηλητηριο.
ΥΓ.Εσεις εχετε αυτοκινητο,καποιοι αλλοι οχι.

acaliptos είπε...

Οι καρεκλοκένταυροι όπως είπες όχι απλα τους επιλέγουμε ...απο την κοινωνία μας βγαίνουν.
Οι εκάστοτε υπουργοί που διορίζουν υπεράριθμους δεν το κανουν απο μόνοι τους , τους πιέζει η κοινωνία.Εμείς.
Φαύλος κύκλος.
ΟΚ τον απαξίωσαν τον ΟΣΕ για να τον πουλήσουν. Τα εισιτήρια όμως θα αυξηθούν και με τον ΟΣΕ 100% κρατικό .