Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Άλλοι θέλουν στο Λουτράκι προαστιακό άλλοι δεν θέλουν.

Είναι κάποιοι που θέλουν τον προαστιακό στο Λουτράκι,

αλλά κάποιοι άλλοι το θεωρούν υποβάθμιση.....


''Με ποια λογικη; Προαστιακος μεχρι την Αιγαιου, ΚΤΕΛ εξω απ’ τον αστικο ιστο! Που ειναι η ποιοτητα ζωης;''

Είναι δυνατόν η ίδια η Δημοτική Αρχή να προτείνει την μεταφορά των υπεραστικών λεωφορείων έξω απ’ τον αστικό ιστό, δίπλα στο Α.Τ. Λουτρακίου
και από την άλλη να προτείνει να έρθει ο Προαστιακός μέσα στο Λουτράκι στην οδό Αιγαίου;
Επιτέλους ποιος είναι αυτός ο ΚΑΡΑ….ΑΣ που επιμένει να φτάσει ο Προαστιακός μέσα στο Λουτράκι; Μια χαρά τουριστικός προορισμός ήταν η πόλη μας για λίγους και καλούς όχι για πολλούς και μίζερους; Προάστιο των Αθηνών θα καταντήσουμε και θα βαράμε το κεφάλι μας, αλλά θα είναι αργά!
Και μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι πολιτισμός η ανάπτυξη της συγκοινωνίας. Πολιτισμός είναι στις πολιτισμένες χώρες με ομοιογένεια πληθυσμού. Εδώ θα έρθει η Σάρα και η Μάρα, κάθε κακομοίρης τουρίστας και κάθε κλέφτης που θα μπορεί να πάρει ότι θέλει και να διαφύγει ανενόχλητος, τώρα και στο Λουτράκι!
Αφήστε που σαν εικόνα θα είναι ένα αγχωτικό μέρος όπου δε θα θέλει να έρθει όποιοσδηποτε μπορεί να κινηθεί ελεύθερα με το αυτοκίνητό του!

ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ!
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΜΙΖΕΡΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!
Αν ήταν τόσο απαραίτητη η έλευση του προαστιακού ας ερχόταν μέχρι το Βασιλόπουλο, άντε μέχρι την περιοχή του Θρουβάλα όπως εύστοχα πρότεινε και ο κος Πετρίτσης, μόνο που ο ίδιος δεν είχε ως φαίνεται την επιμονή να πείσει τους υπόλοιπους για τη θέση του. Έτσι συμπαρατάσσεται με όσους προτείνουν τη θέση στην Αιγαίου.
Μόνο ένας τυφλός δεν βλέπει την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής και μόνο ένας τυφλός δεν καταλαβαίνει ότι τα εμπορικά καταστήματα θα κλείσουν, αφού οι δημότες θα επιλέγουν την αγορά της Πρωτεύουσας!
Ούτε οι Αγ. Θεόδωροι, κομμάτι του Δήμου μας είναι ευχαριστημένοι με τον Προαστιακό που παρεμπιπτόντως επίσης απέχει γύρω στα 3 χλμ από τον αστικό ιστό.
Ένα μας παρηγορεί και μας κάνει να ελπίζουμε ότι ίσως δε γίνει αυτό το τεράστιο σφάλμα. Η κατάσταση του ΟΣΕ και το μέχρι τώρα ποσοστό επιτυχιών της Δημοτικής μας Αρχής!

2 σχόλια:

Νώντας Κ. είπε...

Όσο θα "προχωρά" η κρίση και τα χαράτσια θα πέφτουν βροχή, τόσο θα επιζητούν όλοι τη συγκοινωνία, δεν ξέρω αν θα τη βρίσκουν όμως!

Κάποιοι στην Ελλάδα, θεωρούν ότι κάθε Έλλην θα πρέπει να έχει ΙΧ, αγνοούν όμως ότι με τον μέσο μισθό στα 850€, ζει οριακά άνετα ένα άτομο, πόσο μάλλον να συντηρεί και ΙΧ. Το τρένο και τα μαζικά μέσα μεταφοράς, παραμένουν απαραίτητα, ανεξάρτητα αν θίγονται κάποιοι.

acaliptos είπε...

Ακόμα και τα ΚΤΕΛ αλλά και τα ταξί που θίγονται,θα μπορούσαν να λειτουργούν συμπληρωματικά και όχι απαραίτητα ανταγωνιστικά με το τρένο.
Ένας ενιαίος σταθμός στο Λουτράκι με προαστιακό,ΚΤΕΛ και ταξί.

Χρόνια πολλά επίσης.