Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2012

2 μετεπιβιβάσεις σε Μαγούλα και Λιόσια από 02-12-2012

Deja vu στην ταλαιπωρία και στην καθυστέρηση της διπλής μετεπιβίβασης  στα δρομολόγια του προαστιακού  ,αφού για άλλη μια φορά θα πρέπει  οι επιβάτες να αλλάζουν τρένο και  σε  Μαγούλα και Λιόσια.
Tην ''ελάχιστη δυνατή καθυστέρηση''  την μεταφράζω σε 5' με 10' λεπτά προς Κιάτο και 20' με 30' προς αεροδρόμιο.
Τουλάχιστον έτσι γινόταν  τις προηγούμενες φορές.

Αν αληθεύει ότι έκοψαν κάτι μεταλλικά αντίβαρα ξανά....γιατί δεν βάζουν τσιμεντένια???



http://www.trainose.gr/nea/apokatastasi-dromologion-proastiakoy-me-thermikoys-syrmoys-02-12-2012

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί συνεπιβάτες στη γραμμή από Κόρινθο προς Πλακεντίας-Λαρίσης,
Σας παραθέτω δύο πίνακες με στοιχεία που δείχνουν ότι οι τιμές καρτών της Κορίνθου είναι υπερτιμολογημένες σε σχέση με της Χαλκίδας που είναι παρόμοια απόσταση, και γίνονται παράλογοι διπλασιασμοί τιμών για μια μόνο στάση.
Σας καλώ να στηρίξουμε με συγκέντρωση στην Καρόλου, την προσπάθεια που κάνει η ομάδα επιβατών-εργαζομένων την Πέμπτη στις 13.12.2012 και ώρα 10.00π.μ, στα γραφεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Καρόλου 1 (http://www.proastiakos.net/profiles/blogs/13-12-2012), όπου θα γίνει διαπραγμάτευση για έκπτωση και θα τεθούν και τα θέματα τιμών και ΣΚΑ.
Η υπερτιμολόγηση των καρτών της Κορίνθου είναι εμφανής αφού η μηνιαία κάρτα για Χαλκίδα κοστίζει €114 ενώ της Κορίνθου €150 (31% αύξηση), παρότι η διαδρομή Αθήνα - Χαλκίδα είναι παρόμοια με αυτή της Κορίνθου-Αθήνα και η τελευταία έχει φθηνότερο κόστος ως ηλεκτροκίνητη.
Σημειωτέον, ότι ένας από τους λόγους μείωσης της ζημιάς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη χρήση του 2011σε €33εκ. ήταν και «η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με παράλληλη αξιοποίηση του ηλεκτροκινούμενου δικτύου και την εξοικονόμηση για την εταιρεία τουλάχιστον 14 εκατ. Ευρώ, παρά την αύξηση των τιμών του πετρελαίου».
Όπως φαίνεται και στον πίνακα που περιλάβαμε σε σχετικό αίτημά μας προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Αρ.Πρ. 630475/14.11.2012), η ετήσια κάρτα Κορίνθου κοστίζει σχεδόν 50% παραπάνω σε σχέση με της Χαλκίδας, και προσφέρει 3 μήνες έκπτωσης σε σχέση με 4 μήνες έκπτωση της Χαλκίδας. Πώς δικαιολογείται τόσο μεγάλη διαφορά στις τιμές της Κορίνθου; Γιατί δεν δημοσιεύονται οι τιμές καρτών για Χαλκίδα στο διαδικτυακό ιστότοπο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; (http://www.trainose.gr/page/xalkida-athina) Μήπως για αποφυγή συγκρίσεων;

Ζώνη Μηνιαία Κάρτα Εξάμηνη Κάρτα Ετήσια Κάρτα
Χαλκίδα Αθήνα 114 € 572 € 915 €
Κόρινθος Δ.Πλακεντίας-Αθήνα 150 € 750 € 1.350 €
% Αύξησης 31% 31% 48%
Μήνες Έκπτωσης σε σχέση με μηνιαία κάρτα (π.χ 6Μ κάρτα-τιμή μηνιαίας κάρτα Χ μήνες)
Χαλκίδα Αθήνα 1 μήνα 4 μήνες
Κόρινθος Δ.Πλακεντίας-Αθήνα 1 μήνα 3 μήνες
Επιπλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνει στους επιβάτες της γραμμής Χαλκίδας την επιλογή έκδοσης κάρτας για 15 ημέρες και κάρτα για 3 μήνες, ενώ δεν παρέχει την ίδια επιλογή και στους επιβάτες της γραμμής Κορίνθου. Γιατί αυτή η άνιση μεταχείριση?
Όπως φαίνεται και στον πίνακα που περιλάβαμε σε σχετικό αίτημά μας (Αρ.Πρ. 975516/21.5.2012) η κάρτααπό τα Μέγαρα στην Κινέττα (12 χλμ), διπλασιάζεται από €60 σε €120.Το ίδιο συμβαίνει και από Μαγούλα σε Νέα Πέραμο. H δε έκπτωση του εισιτηρίου μετ’επιστροφής από την Κινέττα είναι μόλις 17% έναντι 33% από Μέγαρα και 25% από Κιάτο. Πώς δικαιολογείται αυτή η ανισότητα μέσα στον δήμο Μεγάρων; Πώς δικαιολογείται ο τετραπλασιασμός της τιμής από Μαγούλα έως Κινέττα?

acaliptos είπε...

Δίνουν σημασία (οι υπεύθυνοι) σε όλα αυτά άραγε?

Για μείωση τιμών μόνο σε υπουργείο.
15θημερη και τρίμηνη κάρτα ίσως είναι εφικτό.

Συγχαρητήρια για την οργάνωση και την πρωτοβουλία πάντως.
Ίσως η μοναδική που δεν έμεινε στα χαρτιά.

Στις 13.12.2012 δεν γίνεται να είμαι στην Καρόλου.
Θα υπάρξουν και άλλες φαντάζομαι.