Από δημοσιεύματα τις ΕΞΠΡΕΣ και Ελεύθερου Τύπου διάβασα για πακέτο σιδηροδρομικών έργων, με αιχμή την ολοκλήρωση του δικτύου του προαστιακού στο τμήμα ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες και το έργο ολοκλήρωσης της ηλεκτροκίνησης του τμήματος ΣΚΑ - Κιάτο, ως «έργα - γέφυρες» και τα δυο της προηγούμενης περιόδου όπως και την επέκτασή του μέχρι το Λαύριο. Το ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 περιλαμβάνεται το έργο ολοκλήρωσης του τμήματος Τρεις Γέφυρες - Πειραιάς.
Από ότι κατάλαβα δεν τους βγαίναν τα έργα μέσα στο Γ΄ ΚΠΣ και έτσι τα εντάξαμε ως «έργα - γέφυρες» στο Δ' ΚΠΣ...(Καλοοοοοο'...)
Τα υπό κατασκευήν αυτά έργα συνθέτουν το παζλ της ολοκλήρωσης του δικτύου του προαστιακού, ο οποίος σε πλήρη ανάπτυξη μπορεί να εξυπηρετεί περί τους 300.000 επιβάτες ημερησίως όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος.
Υπομονή λοιπόν συνεπιβάτες προαστιακού λίγα ακόμη χρόνια μέχρι να δούμε αυτό το έργο ,που έχει κοστίσει τόσα και τόσα και ξεκίνησε την δεκαετία του '90, ολοκληρωμένο.Μέχρι τότε.....ορθοστασία,στριμωξίδι,συνωστισμός.
Αναρωτιέμαι τώρα εγώ.... Θα τελειώσει κάποια στιγμή μέσα στην δεκαετία του 2010 ένα έργο σιδηροδρομικό που οι μέγιστες ταχύτητες θα μπορούν φτάνουν μέχρι τα 200χλμ/ωρα ενω στην ευρωπη ήδη πάνε με 300+ τα τρένα...Η λογική μου λέει ότι μετά θα προκηρυχτούν πάλι έργα για περαιτέρω αύξηση ''αντοχής'' των γραμμών.....ράβε ξήλωνε..αλλά πάω πολύ μακριά ε??? Μήπως η Ελλάδα θα είναι πάντα ένα απέραντο εργοτάξιο???
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου