"Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΡΗΤΗ ΠΙΑ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΙΠΟΘΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΙΜΟΞΙΔΙ, ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΗΜΛΙΚΙΩΜΕΝΟ, Η ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΕΩΤΕΡΟΣ".
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Από troktiko
Σχόλιο:Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει και άλλες αναρτήσεις στο troktiko (από αναφορά αναγνωστών) με θέμα την ταλαιπωρία και το στριμωξίδι.
Η παραπάνω καταγγελία αναφέρετε πιθανότατα στην πρώτη μέρα κινητοποιήσεων των αγροτών
οπου ο προαστιακός ήταν το μοναδικό μέσο μετακίνησης από και προς την Κορινθία.
Δυστυχώς όμως συμβαίνουν και άλλες φορές τα παραπάνω φαινόμενα.
3 σχόλια:
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ
Έδρα: Αθηνάς κ Κρατίνου 9 ,Τ.Κ 10552 τηλ: 210-5272188 fax:210-5272163 Email:somproast@yahoo.gr
Αθήνα , 27/01/2009
ΑΙΔΩΣ!!!
Δυστυχώς για ακόμη μια φορά γινόμαστε θεατές του ίδιου χιλιοπαιγμένου έργου. Τίτλος του έργου είναι: « Πώς να απαξιώσετε ένα Ολυμπιακό έργο μια ώρα αρχύτερα»! Πρωταγωνιστές μεγάλα ονόματα Διευθυνόντων και διευθυντών προερχόμενα από τον χώρο των Golden boys και girls!
Το σενάριο είναι απλό:
1) Ταλαιπωρούμε τον αστικό επιβάτη όσο δεν παίρνει, υποχρεώνοντας τον σε αλλεπάλληλες μετεπιβιβάσεις προκειμένου να φτάσει στον προορισμό του, πετυχαίνοντας έτσι να μας σιχτιρίσει και να στραφεί σε άλλα μέσα! Μάλιστα για να είμαστε και εντάξει ως Διοίκηση, απαντάμε στις έντονες διαμαρτυρίες των εργαζομένων εξαγγέλλοντας και μια ηλεκτροκίνηση του δικτύου με καταληκτική ημερομηνία τον Νοέμβριο του 2008, με επίσημη ανακοίνωση-απάντηση παρακαλώ!!! Ε εντάξει, κοντεύουμε.
2) Στην Ελλάδα του 2009 τα άτομα με ειδικές ανάγκες αποκλείονται από τον Προαστιακό, γιατί φροντίζουμε με συνεχείς αφαιμάξεις της πρώτης γραμμής από ανθρώπινο δυναμικό, να μην υπάρχει όχι εργαζόμενος να βοηθήσει, αλλά ούτε καν να πουλήσει εισιτήρια σε τρεις βάρδιες. Εν τω μεταξύ στο διαδίκτυο και όπου αλλού συσσωρεύονται καταγγελίες για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση. Και τι έγινε; Οι μόνοι αθώοι της ιστορίας, οι εργαζόμενοι δηλαδή, θα το υποστούν κι αυτό.
3) Φυσικά για κανόνες υγιεινής και ασφάλειας προσωπικού και επιβατών ας μην μιλήσουμε καλύτερα. Άθλια εκδοτήρια και μάλιστα κεντρικότατα, σταθμοί οι οποίοι έχουν μετατραπεί σε δημόσιες τουαλέτες μιας και κανονικές δεν υπάρχουν, βρώμα και δυσωδία… Φυσικά αυτά δεν ενοχλούν τον Διευθύνοντα ο οποίος στις συχνές είναι αλήθεια επισκέψεις του στους σταθμούς, μάλλον δεν έχει αντιληφθεί τίποτα!
Κύριε Μιχόπουλε
Σταματήστε να ικανοποιείτε μικρορουσφετάκια και λύστε επιτέλους τα προβλήματα! Σταματήστε να δημιουργείτε με τις αποφάσεις σας προβλήματα στο δίκτυο και στις υπηρεσίες υποστήριξης του! Ενεργοποιήστε αυτούς που εσείς τοποθετήσατε ως υπεύθυνους λειτουργίας της Διεύθυνσης!
Η υπομονή μας έχει πλέον εξαντληθεί!
Κύριε Υπουργέ
Σας παρακαλούμε να ασχοληθείτε με ένα μέσον το οποίο από πρωτοπόρο και καινοτόμο κατάντησε ουραγός των μεταφορών. Κι αυτό γιατί όλα αυτά τα χρόνια, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, το διοίκησαν άνθρωποι άσχετοι με τον σιδηρόδρομο, άνθρωποι χωρίς όραμα και προοπτική. Φροντίστε εσείς προσωπικά να γίνει φιλικό προς τον πολίτη, σύγχρονο και αξιόπιστο.
Εμάς θα μας βρείτε αρωγούς σε κάθε σας προσπάθεια που θα αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την βελτίωση του Προαστιακού!
Με εκτίμηση
Η τελευταία παράγραφος περικλείει και την συμπεριφορά ορισμένων εργαζομένων στον προαστιακό. Εμένα σαν επιβάτη δεν με ενδιαφέρει αν φταίει η διοίκηση,το κράτος ή τα κομματικά συμφέροντα. Εμένα με απασχολεί ότι αύριο θα δώσω 100ευρώ για την κάρτα με κρύα καρδιά καθώς ξέρω ότι τις μισές διαδρομές θα τις κάνω όρθιος,στριμωχμένος και το χειρότερο χωρίς ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει.
@apollonie μαζί σας.
Από την πλευρά ορισμένων εργαζομένων κάλο θα ήταν να μην ξεσπάνε σε επιβάτες όπως κάνουν οι δεύτεροι σε εσάς και ας ρωτάτε κανα συνάδελφο πόση ώρα θα αργήσει το ρημάδι έτσι ώστε να ενημερώσετε και αυτούς που περιμένουν στις αποβάθρες.
Ευτυχώς αρκετοί από εσάς που λέμε και μια κουβέντα είστε και καλά παιδιά.
@Τάσο προφανώς ΔΕΝ θέλουν να αλλάξει κάτι....
Δημοσίευση σχολίου