Μετά το κουτσούρεμα δρομολογίων σε όλη την Ελλάδα,o OSE international προσπαθεί να μας πείσει ότι αναβαθμίζεται και αναπτύσσεται.
Στο τέλος λοιπόν του δελτίου τύπου λέει διάφορα για
''δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων μέσω ΑΤΜ τραπεζών''
''Νέες υπηρεσίες μέσω σταθερού και κινητού τηλεφώνου''
'' βελτίωση των ‘ξενοδοχειακών' υπηρεσιών επί των τρένων''
'' πολιτικής αποζημιώσεων των επιβατών για καθυστερήσεις''(μην το κάνετε στον προαστιακό πριν την ηλεκτροκίνηση....θα σας κοστίσει...) και ολα αυτα έως το τέλος του έτους!!!
Επίσης λεει ότι στο βασικό άξονα ΠΑΘΕΠ ( Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας ) τα δρομολόγια διατηρούνται ή και ενισχύονται με επιπλέον οχήματα στους συρμούς.
Κόψατε που κόψατε τα δρομολόγια προαστιακού Σερρών...Αυτά που πριν κάτι χρόνια λέγατε ότι πραγματικότητα αναμένεται να γίνει μέσα στο 2009 και η ηλεκτροκινούμενη γραμμή προαστιακού Θεσσαλονίκης - Σερρών....τουλάχιστον δεν κατεβάζεται στον προαστιακό Αθήνας και τα άλλα 2 διπλά ΜΑΝ που κυκλοφορούσαν εναλλάξ κάθε μήνα μια στις Σέρρες και μια στο Κιάτο?
Όλοι έχουμε δει τα σχεδιαγράμματα στις πόρτες των ΜΑΝ,από την μια οι στάσεις από Πειραιά/Αεροδρόμιο-Κιάτο και από την απέναντι πόρτα το σχεδιάγραμμα Θεσσαλονίκη-Σέρρες.
Αν δεν ήταν 2 στις Σέρρες σίγουρα κόψατε από κάπου αλλού....
Κατεβάζοντας λοιπόν αυτούς τους συρμούς αυξάνεται κατά πολύ η χωρητικότητα σε σχέση με τα rail-bus τα οποία τα έχουν ''φτύσει''.
Βάλτε λοιπόν κύριοι του ΟΣΕ 4-5 διπλά ΜΑΝ και κάνα τριπλό rail-bus στην Γραμμή Κιάτου μέχρι την ηλεκτροκινηση μπας και ηρεμήσουμε λίγο και εμείς.
Αφήστε και κάνα spare συρμό στο Κιάτο έτσι ώστε άμα χαλασει κανείς στην πορεία να υπάρχει τρένο να φύγει από Κιάτο.....και όχι να ακυρώνονται δρομολόγια... ξανά και ξανά..
Ζητάω παράλογα πράγματα?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου