Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Ρωτούν τα blogs για πληροφορίες περί μετακίνησης ΑΜΕΑ με τον προαστιακό, γιατί με τον ΟΣΕ δεν βγάζουν άκρη.

Έλαβα το εξής mail:

Προσπαθώ να βρω ένα τηλέφωνο να πάρω τις πληροφορίες που χρειάζομαι αλλά δε βρίσκω κάτι να με καλύπτει και σκάφτηκα να επικοινωνήσω με εσάς.
Θέλει η μητέρα μου να πάει στο Κιάτο. Είναι άτομο με ειδικές ανάγκες και θέλω να είμαι σίγουρη ότι δε θα ταλαιπωρηθεί.
Αρχικά αν πάρει το προαστιακό από το σταθμό του Πειραιά θα χρειαστεί να αλλάξει συρμό σε κάποιον άλλο σταθμό;Αν ναι σε ποιον;

Μπορεί να μου εγγυηθεί κάποιος ότι θα μπορεί να ταξιδέψει χωρίς συνοδεία;Η θα πρέπει να είμαι μαζί της και να επιστρέψω μετά;
Θα είναι καθιστή σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού;Υπάρχουν συρμοί με κλιματισμό;

Υπάρχει μελετημένος χώρος για αποσκευές;
Έχω νευριάσει πάρα πολύ γιατί είναι απλές πληροφορίες αυτές που χρειάζομαι και το 2105297777 πλέον δεν ισχύει ενώ το 1110 δε σε συνδέει με κάποιον εκπρόσωπο, αντί αυτού σε παραπέμπει στην ιστοσελίδα όπου δεν αναφέρει τπτ ικανοποιητικό για τα ΑΜΕΑ.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: