Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010

Το θέμα είναι η πυκνότητα δρομολογίων και όχι η ταχύτητα.

Ακούστε επιτελους αυτούς που πληρώνουν και βρείτε μια λύση.
Το να κάνει το Desiro 5 με 10 λεπτά γρηγορότερα δεν λέει και τίποτα(ok.....θα ερθει η αξιοπιστία άλλα ακόμα θα λείπει η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών).

Το να υπάρχουν δρομολόγια ανά μισή ώρα από και προς Κιάτο , κάνει την διαφορά.
ΑΥΤΗ είναι παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.

Περιμένουμε τόσο καιρό την ηλεκτροκίνηση και τελικά πάλι δεν θα επαρκεί το τροχαίο υλικό για να πυκνώσουν τα δρομολόγια?

Λύσεις με το μυαλό ενός επιβάτη που δεν γνωρίζει και πολλά-πολλά μπορώ να σκεφτω.
Βάλτε τους συρμούς ΜΑΝ που είναι πολύ πιο αξιόπιστοι από τα Rail-bus να κάνουν και αυτοί δρομολόγια μαζί με τα desiro.Υπήρχαν 2 διπλες συνθεσεις παλαιότερα στον προαστιακό Αθήνας.
Τουλάχιστον κάποιες ώρες να υπάρχει πύκνωση και να διαλέγει ο επιβάτης με ποιο δρομολόγιο θα πάει απευθειας στον προορισμο του ειτε Αεροδρομιο-Κιατο ειτε Πειραιας-Κιάτο.
Ας μην πιάνει στιγμιαία τα 160 το desiro αφού δεν είναι και τα συστήματα ασφάλειας έτοιμα.
Πάνω από όλα η ακεραιότητα μας.Ας παει προς το παρών μέχρι 120 όπως το ΜΑΝ.

Αξιοπιστία ΚΑΙ παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.......

Τέλος πάντων δεν είναι εφικτή καμιά λύση για πύκνωση αραγε? και όλα αυτά που λέω δεν είναι εφικτά?
Κάποιο καλοκαίρι θυμάμαι λόγω έργων στον άξονα ΣΚΑ-Πειραιάς γινόντουσαν έργα με αποτέλεσμα κάθε 1 ώρα να έχει δρομολόγια Κιάτο-Αεροδρόμιο και ενδιάμεσα ανά 2 ώρες περίπου είχε συρμό Πειραιάς-Κιάτο.

Τότε πως γινοταν?

Για άλλη μια φορά ακούστε εμάς που πληρώνουμε.....

2 σχόλια:

Νώντας Κ. είπε...

1000στή πρός κουφούς επιστολή έπρεπε να ονομάζεται αυτή η ανάρτηση του ιστολογίου.
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως και σε όλους σχεδόν τους συγκοινωνιακούς φορείς (και δη τους δημόσιους),σκέφτονται και ενεργούν με κουτοπονηριά και όχι σαν επιβάτες.
Δρομολόγια χαπάκια (1 πρωί, 1 μεσημέρι, 1 βράδυ) και θεωρούν ότι "εξορθολογίζουν" τις δαπάνες. Η κοινή λογική λέει ότι "τα μέσα δημιουργούν την κίνηση". Στη Θεσσαλία π.χ. που θεωρείται από τους πρωταθλητές στη χρήση του τρένου, τα δρομολόγια στις γραμμές Καλαμπάκα-Λάρισα και Λάρισα-Βόλος είναι πολύ λίγα για την κάλυψη της ζήτησης και με τεράστιες χρονοαποστάσεις μεταξύ τους. Η Πελοπόννησος τον καιρό που το δίκτυο ήταν αποκλειστικά μετρικό, είχε τέτοια κίνηση που δεν έβρισκες θέση, παρόλο που τα δρομολόγια ήταν αραιά. Ενδεικτικά το 2002 υπήρχανε στη γραμμή Ναύπλιο-Πειραιάς 3 δρομολόγια. Η διαδρομή απαιτούσε σχεδόν 4 ώρες αλλά δεν έπεφτε καρφίτσα.Τα ίδια και στην γραμμή Πάτρα-Αθήνα που το 1998 κόντεψα να βάλω "μέσον" να έρθω μέχρι Αθήνα διότι δεν έβρισκα θέση! Έχω βαρεθεί τον κάθε ακριβοπληρωμένο κηφήνα να μας λέει κάθε πιθανή δικαιολογία για την καθυστέρηση των έργων. Ας μπούν επιτέλους φιλοσιδηροδρομικές διοικήσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που να έχουν όρεξη και πείσμα να προσωρήσουν μικρές αλλά ουσιώδεις αλλαγές. Είναι απαράδεκτο να μην ισχύει η αστική ζώνη μέχρι τον Άγιο Στέφανο, να μην έχει συχνότερα δρομολόγια μέχρι Μαγούλα, να μην πηγαίνουν μέχρι Πειραιά οι Χαλκίδες. Έλεος με τις αηδίες και τις υποκρισίες: ΤΡΑΙΝΟΣΕ λέγεται ο φορέας παροχής σιδηροδρομικών υπηρεσιών της χώρας μέχρι στιγμής. Προαστιακός ονομάζεται η παροχή συγκεκριμένης υπηρεσίας και ως τέτοιες θα μπορούσαν να θεωρηθούν οι γραμμές Πειραιάς-Αεροδρόμιο/Κινέτα (όχι Κιάτο κλπ που λόγω απόστασης θεωρούνται υπεραστικές), Ναύπλιο-Τρίπολη, Πάτρα-Ρίο, Κατάκολο-Ολυμπία-Πύργος, Καλαμάτα-Μεσσήνη κ.α.

Συγνώμη για το μακροσκελές του σχολίου, αλλά έχω αγανακτήσει ως επιβάτης και πολίτης.

acaliptos είπε...

"τα μέσα δημιουργούν την κίνηση"

Αυτό τα λέει όλα.....