Κάπου στην πορεία ο επαναστατικός χαρακτήρας των απεργιών χάθηκε.
Συνδικαλιστές πήραν αξιώματά και μαζί με τα δίκαια αιτήματα μπήκαν και μερικά παράλογα.
Ανήκει άραγε η απεργία στον περασμένο αιώνα?
Σήμερα το παιχνίδι είναι επικοινωνιακό.
Αν έχεις μαζί σου την κοινή γνώμη τότε θεωρείτε πετυχημένη μια απεργία,μια κινητοποίηση τέλος πάντων.
Τόσο καιρό τα κανάλια φρόντισαν να στρέψουν την κοινή γνώμη κατά των απεργών.
Τελευταία γίνετε μια προσπάθεια από υπάλληλους ΟΣΕ να ενημερώσουν τους επιβάτες ότι απλά δεν φταίνε για όλα αυτοί.
Πετυχημένη προσπάθεια θα την χαρακτήριζα.
Ακούσαμε και τον Γ.Γ από την ΠΟΣ να λέει (πέρσι) ότι σταματάν οι απεργίες και πάνε σε άλλη μορφή κινητοποιήσεων που δεν επιφέρει οικονομική αιμορραγία στον επιβάτη.
Δεν ξέρω αν αυτό το εκμεταλλεύτηκε η κυβέρνηση και πήγε να επιβάλει πιο σκληρά μέτρα,
αλλά δεν κράτησε πολύ αυτή η ''παύση'' απεργιών.
Προφανώς εναλλακτικές μορφές κινητοποιήσεων δεν υπάρχουν και το μόνο όπλο είναι η απεργία.
Αδύναμο όπλο κατά την γνώμη ενάντια στο υπουργείο,αλλά δυνατό ενάντια στους επιβάτες.
Δεν είναι μια απλό το να δουλεύεις αρκετά χλμ μακριά από το σπίτι σου και να χρειάζεται μια-δυο φορές την εβδομάδα να μετακινηθείς με άλλους τρόπους πλην προαστιακό.
Επειδή πάντα εκ του αποτελέσματος κρίνετε κάθε ενεργεία κρατάω μια επιφύλαξη μήπως κάποια από τα αιτήματα τους γίνουν αποδεκτά,αλλά δεν το βλέπω.
Απεργία για την τιμή των όπλων , με τους επιβάτες να έχουν στραφεί ενάντια στους εργαζόμενους του ΟΣΕ.Μια βόλτα στο διαδίκτυο και στους σταθμούς αρκεί για να το καταλάβεις.
Έξυπνη κίνηση ήταν η εφαρμογή των κανονισμών (απεργία ζήλου λέγετε επίσης στην Γαλλία νομίζω) για ταχύτητα μέχρι 115 αντί των 160 που έλεγε η διοίκηση και το προωθούσαν σαν εκσυχρονισμό.
Κάτι παρόμοιο έκαναν και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας με την αυστηρή τήρηση της χωρητικότητας .
Έγιναν ψιλό-ρόμπα(η διοίκηση του ΟΣΕ) που διαφήμιζαν τόσο καιρό την μείωση του χρόνου Λιόσια - Κιάτο και τελικά σπάνια γίνετε 58'.
Αν ισχύει αυτό που άκουσα ότι τώρα ''τρέχουν'' κάποια έργα για να γίνει ο χρόνος που έταξαν πραγματικότητα,τότε μάλλον τέτοιες μορφές κινητοποιήσεων έχουν καλύτερο αποτέλεσμα.
Προς το παρών πρέπει οι ώρες δρομολογίων να αντιστοιχούν στην πραγματικότητα(+10 λεπτά).
Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται , το υπουργείο να γλιτώνει λεφτά από τα λειτουργικά έξοδα και επιπλέον να πληρώνονται και οι απεργοί αφού τους δίνουν υποχρεωτικό ρεπό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου