Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2007

Λιγα λογια για τον προαστιακο

Για ολα τα θετικα του προαστιακου: http://www.proastiakos.gr/
για μερικα απο τα υπολοιπα εδω........
Ο προαστιακός ενώ εξυπηρετεί το αεροδρόμιο δεν έχει το ίδιο ωράριο λειτουργίας με αυτό(24ωρο).
Απο τα 120χμ του δικτυου Αττικης και Κορινθιας μονο το κομματι απο Νερατζιωτισσα - αεροδρομιο ειναι ηλεκτροκινητο και τα δρομολογια εκτελουνται με 3-4 συρμους desiro electric (μεχρι 160χλμ/ωρα), πηραμε 20 καινουρια desiro electric και τα υπολοιπα 16 σαπιζουν και γεμιζουν graffiti.
Τα υπόλοιπα δρομολόγια εκτελούνται με rail-bus και με τους συρμούς AEG intercity οι όποιοι είναι άνετοι συρμοι με κάποια μειονεκτήματα,που όμως περνάνε σε δεύτερη μοίρα, επειδή είναι φτιαγμένοι για υπεραστικές διαδρομές με λίγες στάσεις.
Ενα σημαντικό μειονέκτημα ειναι οτι απο τα 9 δρομολογια απο Πατρα μονο στο 1 οι επιβάτες μετεπιβιβάζονται στο Κιάτο στους ανετους και μεγαλους intercity συρμους,στα αλλα 8 μετεπιβιβάζονται στα μικρα rail-bus που ειναι απαραδεκτα...πολυ στριμωχτα,μπλεκεις τα μπουτια σου κυριολεκτικα με τον απεναντι και καθισματα που πιανεται η μεση σου,συχνα σβηνουν και επισης συχνα δεν ειναι στην ωρα τους.
Στα rail-bus ,οι ορθιοι σαν σαρδελες ειναι καθημερινο φαινομενο.
Ειχαμε και το συμβαν να αποκολλήθει ο πισω συρμος από τον κυρίως συρμό με αποτελεσμα να μεινουν οι επιβατες με κλειστα φωτα σταματημενοι μεχρι να το παρει χαμπαρι ο οδηγος μερικα χλμ πιο κατω και να επιστρεψει πισω μετα απο 40 λεπτα...
Ειχαμε και το συμβαν να τρακαρει τρενο του προαστιακου με εμπορικο τρενο...
Ειχαμε και το συμβαν να ακινητοποιηθει συρμος για 2 μισαωρα πριν και μετα τον ισθμο...
Πολα απο αυτα τα προβληματα υπαρχουν γιατι το εργο ειναι ημιτελες...οταν τελειωσει το εργο τις ηλεκτροκινησης
και το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών ελπιζω τοτε απο προαστειακος να γινει προαστιακος.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τα Desiro Electric είναι μοιρασμένα ανάμεσα στα δρομολόγια Νερατζιώτισσας - Αεροδρομίου και Θεσσαλονίκης - Λιτοχώρου. Όσα χρησιμοποιούνται δηλαδή...

Και γκραφίττι υπάρχουν και σε αυτά που χρησιμοποιούνται...

Τα 20 τρένα ήταν για ένα πλήρες δίκτυο ηλεκτροκίνητου σιδηροδρόμου, με τα δρομολόγια Πειραιά - Αθήνα - ΣΚΑ - Αεροδρόμιο, ΣΚΑ - Κόρινθος - Κιάτο/Λουτράκι, ΣΚΑ - Οινόη - Θήβα/Χαλκίδα, και μόνο το Άνω Λιόσια - Ελευσίνα (που θα χρησιμοποιούσε την μετρική γραμμή) θα είχε Stadler Railbuses μετρικά.

Αλλά μέχρι να γίνει αυτό... όλοι εμείς θα είμαστε μάλλον στα "θυμαράκια". Και δεν εννοώ την περιοχή κοντά στο σιδηροδρομικό μουσείο...