Τρίτη 24 Ιουλίου 2007

μεγαλες καθυστερησεις δρομολογιων στον προαστιακο

καθημερινες ειναι πλεον οι καθυστερησεις στην γραμμη Κιατο-Πειραιας που ξεκινανε απο 15 λεπτα εως και 55!!!!!!!!(2 φορες μεσα στην εβδομαδα μου ετυχαν εμενα τα 55\')

ολα αυτα αφου αλλαξαν τις ωρες των δρομολογιων απο την εναρξη του σταθμου στο Κιατο και την αναγκαστικη μετεπιβίβαση στη Νερατζιώτισσα για το αεροδρομιο.......

πριν απο λιγες μερες επεσε το συστημα κυκλοφοριας στην Νερατζιώτισσα και διακοπηκαν για 2 ωρες και τα δρομολογια του μετρο για αεροδρομιο!!!!!!!!

ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ Ο.Σ.Ε(Οργανισμου Σκουριασμενων Εγκεφαλων)

Η\' ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ Η\' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟ-ΑΣΤΕΙΑ-ΚΟ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1-2 σχόλια για την στήλη που έχεις στα αριστερά.

1) Τα Desiro Electric δεν είναι 40 αλλά 20. Όντως είναι 4 που κάνουν τα δρομολόγια ΝΕΡ-ΑΙΑ. Επίσης από τον Σεπτέμβρη του 2007 θα ξεκινήσουν και προαστιακά δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης-Λιτόχωρου.
2)Τα Desiro Classic ήρθαν μεταχειρησμένα στην Ελλάδα το 2004 αλλά ήταν του κουτιού. Πρόκειτε για 8 συρμούς που προορίζονταν για την Ρουμανία, αλλά λόγο του ότι η Siemens έπρεπε να πληρώσει ρήτρες στην Ελλάδα για την καθυστέρηση παράδοσης των Desiro Electric ήρθαν για αντιστάθμισμα. Επίσης είναι πολύ δημοφιλής συρμοί στο εξωτερικό αφού τους ίδιους τους έχει η Γερμανία, Ρουμανία κ.α. και τους δρομολογεί σε προαστιακά δρομολόγια με τεράστια επιτυχία.

Αυτά...για ότι άλλες ερωτήσεις εδώ είμαι... ;-)

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω με το αρχικό post (κλείσιμο μπας και γλιτώσουμε κανένα φράγκο ή ιδιωτικοποίηση)... Χρησιμοποίησα πρόσφατα προαστιακό και δεν σκοπεύω να ξανακάνω το λάθος για καιρό. Έγραψα μάλιστα σε ένα forum και τη δική μου ταλαιπωρία.

acaliptos είπε...

Ανδρέας Κ. ευχαριστω για τα σχολια σου...οτι αφορα τα 40 desiro electric που γραφω εχεις απολυτο δικιο οτι ειναι 20 και το διωρθωνω αμεσως.
Δεν ξερω αν εχεις μπει τελευταια
σε desiro diesel του προαστιακου
αλλα εμενα μου φαινεται οτι τα φρενα τριζουν υπερβολικα...

Ανώνυμος είπε...

@acaliptos

Το Desiro έχει δισκόφρενα. Μην ξεχνάς ότι και το αυτοκίνητο, όταν κάνει πολύ ζέστη (όπως σε όλη την χώρα τον τελευταίο καιρό), όταν φρενάρεις τα φρένα τρίζουν. Επομένως το θεωρώ πολύ λογικό. Παντού και πάντα τα φρένα τον τραίνων τρίζουν ειδικά λίγο πριν σταματήσουν (σε χαμηλές ταχύτητες) άρα δεν είναι κάτι αφύσικο.