Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007
Τι ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξει στον Προαστιακο
Σαν καθημερινός επιβάτης προαστιακού αντιλαμβάνομαι και γίνομαι αποδεκτής μέσο του blog πολλών προβλημάτων αυτού του μέσου σταθερής τροχιάς,και παραθέτω κάποια πράγματα που πρέπει να αλλάξουν.
Με την ολοκλήρωση των έργων (αμάν και πότε) στο Σ.Κ.Α(Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών),οι συρμοί για Κιάτο θα στρίβουν αριστερά στο Μενίδι και δεν θα πηγαίνουν μέχρι Κηφισιάς και να γυρίζουν πάλι.
Είναι η καλύτερη ευκαιρία να αλλάξουν κάποια πράγματα στον προαστιακό.
Πύκνωση δρομολογίων,αύξηση συρμών ειδικά από και προς το Κιάτο.Για να μην υπάρχει ορθοστασία και στριμωξίδι.Πας ταξίδι και δεν ξέρεις άμα θα βρεις θέση να κάτσεις η θα είσαι σαν σαρδέλα.
Λειτουργία σε 24ωρη βάση,αφου ο προαστιακός εξυπηρετεί αεροδρόμιο.Ισως το ωράριο Ολυμπιάδας(σταμάταγαν στις 02:00 το βράδυ και ξεκίναγαν πάλι στις 04:00 το πρωί)να είναι το ιδανικό και να εφαρμοστεί και στην γραμμή Κιάτου και για την Χαλκίδα(πάλι αμάν και πότε).Οταν αρκετές πτήσεις φεύγουν 06:00,τα εργοστάσια ξεκινάνε στις 06:00 και όσοι ταξιδεύουν για Πελοπόννησο θέλουν να είναι πιο πρωί στον προορισμό τους,τα τρένα πρέπει να ξεκινάνε από τις 04:00 προς όλες τις κατευθύνσεις.
Κατασκευή σταθμού στο Σ.Κ.Α. Για να γλυτώσουμε το ΜΠΑΧΑΛΟ τις Νερατζιωτισσας έτσι ώστε κάθε γραμμή να έχει την δικιά τις κατεύθυνση.
Να γίνονται οι αναγκαίες ανακοινώσεις και σημάνσεις σε σταθμούς και συρμούς και στα αγγλικά.Σπανία ενημερώνεσαι για τυχόν καθυστερήσεις.
Να σταματήσουν κάποιοι υπάλληλοι να καπνίζουν στους θαλάμους οδήγησης. Στους συρμούς rail-bus μυρίζει όλο το βαγόνι.
Οι αλλαγές και ακυρώσεις να ανακοινώνονται 2 τουλάχιστον εργάσιμες πριν τεθούν σε εφαρμογή.Γιατί συνήθως πάνε οι επιβάτες στους σταθμούς και μαθαίνουν ξαφνικά ότι το δρομολόγιο ακυρώθηκε.Ενημέρωση και στο site του προαστιακού(το οποίο ενημερώνεται σπανία).
Να φτιαχτούν χώροι αναμονής επιβατών σε σταθμούς που είναι ανάμεσα στην Αττική οδό.Οταν οι καιρικές συνθήκες είναι κακές δεν μπορείς να σταθείς πουθενά και ο θόρυβος από τα οχήματα είναι εκκωφαντικός.
Οι τουαλέτες σε σταθμούς και συρμούς να λειτουργούν.Δυστυχώς αρκετές φορές είναι κλειδωμένες.Στους συρμούς rail-bus λένε σαν δικαιολογία ότι έχουν γεμίσει,μήπως φταίμε εμείς οι επιβατες που τις γεμίζουμε?
Ανσασερ και κυλιόμενες είναι επίσης αρκετές φορές εκτός λειτουργίας.
Κατασκευή χώρων στάθμευσης στο αστικό κομμάτι και στους σταθμούς προς το αεροδρόμιο.Σταθμοι ενδιάμεσα από Αττική οδό έπρεπε να είχαν προβλεφθεί μερικές παραπάνω απαλλοτριώσεις για parking.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου