Ενα σχολιο απο εμενα που πληρώνω κάρτα,για τις ακυρωσεις δρομολογιων που γινονται αρκετα συχνα στον προαστιακο..Αυτοί που θέλουν να πάνε από Πειραιά η' από Αθήνα στην Νερατζιωτισσα,στην Πλακεντίας,στο αεροδρόμιο έχουν εναλλακτικές τον ηλεκτρικό η' το μετρό..
Όσοι θέλουν να πάνε από Κιάτο μέχρι και όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς μέχρι Άνω Λιόσια και αντιστρόφως,αφού δεν τους επηρεάζουν τα έργα στην Μεταμόρφωση,στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (Σ.Κ.Α.) η'στον αξονα Πειραια-Σ.Κ.Α ΓΙΑΤΙ να μην γίνονται κανονικά τα δρομολόγια Κιατο-Ανω Λιοσια???
Να υπενθυμίσω οτι στα Λιόσια μετα απο 12 περίπου λεπτά αφού περάσει το τρενο για Αθήνα έρχεται και αυτό για Κιάτο.Μια χαρά δεν βολεύει???
Απο Λιοσια δεν μπορεί να περιμένει λεωφορείο για σταθμό Λαρίσης???
Σέβονται τους επιβάτες έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσουν την ταλαιπωρία λόγο έργων???
8 σχόλια:
Είμαι και εγω καθημερινός επιβάτης πηγαίνω συνήθως απο πλακεντίας πειραιά.ΜΟυ τη δίνει αφάνταστα η καθυστέρηση η 10λεπτη στο σταθμό λαρίσης.Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κανουν,όπως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάει τόσο αργά το τρένο με το ντιζελ αφού μπορεί να τρέξει άν θέλει!Αν το έκανε όντως με 120 τότε έπρεπε να είμασταν σε ένα τέταρτο Πειραιά απο νερατζιώτησα το πολύ.Δε μπορώ να καταλάβω.Θα διαβάσω το μπλογκ σου πιστεύω να έχεις ενδιαφέρουσες πληροφορίες
επειδη περναει μεσα απο τον αστικο ιστο με αρκετες διαβασεις το οριο ειναι 80,ωμος παει πιο αργα λογο εργων
Την Παρασκευή 26/10 χρειάστηκε να ταξιδέψω πρός Κόρινθο. Είχε περάσει κάποιο διάστημα από την τελευταία φορά και δεν πίστευα αυτό που συνέβη. Η ταλαιπωρία και το στριμωξίδι είναι απίστευτα. Η γνωστή περιγραφή με τις σαρδέλλες δεν αρκεί. Κανείς από όσους ανέβηκαν στην Νερατζιώτισσα δεν βρήκε θέση, ενώ πραγματικά η κατάσταση ήταν δραματική σε όλη την διαδρομή. Αν υπάρχει τόση κίνηση, θα πρέπει να πυκνώσουν τα δρομολόγια άμεσα. Σε διαφορετική περίπτωση οι επιβάτες θα αηδιάσουν και θα εγκαταλείψουν τον προαστιακό και μετά ας γνωρίζουν οι αρμόδιοι ότι είναι αδύνατο να τους ξαναμαζέψουν
Οι επιβάτες αυξάνονται..
Πάντα η κίνηση των επιβατών στον προαστιακό είναι πιο μπροστά από υποδομές και τροχαίο υλικό.
Για να πυκνώσουν τα δρομολόγια θέλουν παραπανω συρμούς γιατί άμα βάλουν μονό railbus για Κιάτο η σαρδελοποιηση θα συνεχιστεί..
Ξέρετε γιατί ορισμένα δρομολόγια Κιάτο - Πειραιάς έχουν καθυστέρυση; Επειδή ξεκινάει ένα Βαγόνι από το Κιάτο και στην Κόρινθο προσπαθούν να συνδέσουν άλλο ένα. Μερικές φορές τους παίρνει 3 λεπτά, άλλες 5 ή 10 λεπτά, αλλά στις 17 Απριλίου έκαναν 25 λεπτά! Μπράβο τους! Ούτε μισάωρο δεν φτάσανε.
Το παρακάτω είναι το emai που έστειλα στον προαστικό. Μόλις λάβω την απάντηση θα σας ενημέρώσω
Προς την Προαστιακός – ΟΣΕ και κάθε αρμόδιο,
Υπόψη κ. ΧΧΧΧ *υπεύθυνο Γραφείου Τύπου*
Κύριοι,
Ονομάζομαι ΧΧΧΧΧ και είμαι κάτοικος Λουτρακίου. Τον τελευταίο χρόνο είμαι καθημερινός χρήστης του Προαστιακού καθώς η δουλεία μου είναι δίπλα στον σταθμό της Κηφισίας. Συγκεκριμένα πριν από 1 χρόνο αποφάσισα να αλλάξω θέση μέσα στην εταιρία που δουλεύω, να μεταφερθώ στα γραφεία στην Κιφησίας και ταυτόχρονα να μετακομίσω από την Αθήνα στο Λουτράκι. Μια απόφαση που δεν πήρα αβίαστα, γνωρίζοντας τα προβλήματα του προαστιακού αλλά ελπίζοντας ότι σε εύλογο χρονικό διάστημα η κατάσταση θα βελτιωθεί.
Ένα χρόνο μετά μπορώ να σας δηλώσω υπεύθυνα ότι έχω μετανιώσει για την απόφαση μου αυτή και ότι η ποιότητα της καθημερινότητας μου έχει υποβαθμιστεί σημαντικά, με υπαιτιότητα της Προαστιακός. Τα παρακάτω είναι μερικά από τα παράπονα που κατά καιρούς έχω εκφράσει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Προαστιακός χωρίς ποτέ να πάρω κάποια ικανοποιητική απάντηση και χωρίς να έχω καταφέρει να μιλήσω ποτέ με κάποιο αρμόδιο. Μόλις την προγηγούμενη εβδομαδα και μετά από απειλές ότι θα προώθησω το θέμα στον Συνήγορο του Πολίτη κατάφερα να μιλήσω με τον κ. Μορέλα από το γραφείο Τύπου, ο οποίος ήταν και ο μόνος που έδειξε ενδιαφέρον και μου έδωσε ειλικρινείς απαντήσεις, και για αυτό τον ευχαριστώ θερμά, αλλά παρόλα αυτά δεν μπόρεσε να μου δώσει λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά σαν επιβάτες του Προαστιακού.
Διάρκεια δρομολογίων
Στις 13/01/2005 με ανακοίνωση του, το Υπουργείο μεταφορών δήλωνε : «Ο χρόνος διαδρομής μεταξύ Σταθμού Λαρίσης-Κορίνθου υπολογίζεται στα περίπου 55λεπτά και Κόρινθος Αεροδρόμιο σε περίπου 1 ώρα και 10 λεπτά.». Σήμερα, 10/7/2008 ισχύουν τα εξής: Σταθμού Λαρίσης-Κορίνθου σε 1ώρα και 13 λεπτά. Κόρινθος Αεροδρόμιο σε 1 ώρα και 36 λεπτά.
Πότε λοιπόν να περιμένουμε να υλοποιηθούν αυτά που έχετε εξαγγείλει?
Κλιματισμός
Στις 13/01/2005 με ανακοίνωση του, το Υπουργείο μεταφορών δήλωνε : «Τα δρομολόγια θα γίνονται με ντιζελοκίνητους συρμούς σύγχρονης τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους κι άνετους για τους επιβάτες (Railbus και Desiro Classic).» Προσωπικά δεν θυμάμαι πόσες φορές έχω ταξιδέψει χωρίς κλιματισμό. Σε σχετικό παράπονο, η απάντηση που έλαβα ήταν «Οι συρμοί έχουν φτιαχτεί με προδιαγραφές για την Ελβετία με αποτέλεσμα οι μηχανές (ή τα κλιματιστικά., δεν είμαι σίγουρος) να υπερθερμαίνονται και να μην λειτουργούν.» Περιττό να πω ότι το 2008 και με 40C είναι απαράδεκτο αλλά και επικίνδυνο να ταξιδεύει κάποιος μέσα σε ένα βαγόνι, χωρίς παράθυρα, χωρίς κλιματισμό. Ίσως να περιμένετε να πεθάνει κάποιος από θερμοπληξία για να αλλάξετε κάτι (Μην ξεχνάτε τους ηλικιωμένους ή τα άτομα με αναπνευστικές ανάγκες). Ίσως πάλι να μην σας αφορά γιατί πολύ απλά δεν χρησιμοποιείται εσείς τον προαστιακό. Όπως και να έχει θα ήθελα μια απάντηση.
Όρθιοι Επιβάτες
Είναι λογικό να περιμένει κανείς να ταξιδέψει κάποιες φορές όρθιος και ειδικά τις ώρες αιχμής. Αυτό όμως απέχει πολύ από το να ταξιδεύει καθημερινά όρθιος και μάλιστα όταν επιβιβάζεται μόλις στην δεύτερη στάση. Ο αριθμός των συρμών δεν είναι επαρκής με αποτέλεσμα από την Κόρινθο κιόλας (στο δρομολόγιο Κόρινθος – το άγνωστο) να υπάρχουν όρθιοι επιβάτες. Ως κάτοχος μηνιαίας κάρτας απαιτώ καλύτερες υπηρεσίας κι όχι να ταξιδεύω καθημερινά σαν οικονομικός μετανάστης.
Εξυπηρέτηση προσωπικού Προαστιακού.
Ενδεικτικά θα σας αναφέρω 2 παραδείγματα.
1. Την ημέρα που είχαν πέσει στην Ελλάδα τα πολλά χιόνια (νομίζω ήταν 17/02/2008) περίμενα επί 40 λεπτά στην αποβάθρα της Κορίνθου το τρένο. Όταν επικοινώνησα με τα εκδοτήρια μέσο του θυροτηλεφώνου που υπήρχε στην αποβάθρα με ενημέρωσαν (με μια απόλυτη φυσικότητα που υποδήλωνε ότι το γνώριζαν εδώ και ώρα) ότι το τρένο θα έχει τουλάχιστον 1 ώρα καθυστέρηση καθώς δεν είχα καν αφιχθεί από την αθήνα. Το γεγονός ότι κόσμος πάγωνε πάνω στη αποβάθρα δεν τους προβλημάτισε ποτέ (και τους 7 που ήταν μαζεμένοι μέσα στην ζεστασιά των εκδοτηρίων) ώστε να κάνουν μια ανακοίνωση από τα μεγάφωνα.
2. Αντίθετα οι συνάδελφοι τους στην Νερατζιώτισα, σήμερα 10/7/2008 και ώρα 10:15, δεν είχα κανένα πρόβλημα στην ερώτηση γιατί άργησε το τρένο από Αεροδρόμιο. Πολύ απλά, δεν απάντησαν ποτέ στην κλήση από το θυροτηλέφωνο της αποβάθρας. Ούτε καν όταν χρησιμοποίησα το Emergency Call. Φανταστεί να υπήρχε όντως κάποιο επείγον περιστατικό.
Να προσθέσω ότι όταν άρχισα να χρησιμοποιώ τον προαστιακό υπήρχαν άτομα στις αποβάθρες για να βοηθήσουν τους επιβάτες. Τώρα βρίσκει κανείς μόνο τους security. Δεν θα έπρεπε ειδικά στους σταθμούς μετεπιβίβασης και ειδικά για τις πρώτες μέρες εφαρμογής των δρομολογίων να υπάρχει προσωπικό να διευκολύνει το επιβατικό κοινό?
Τα σχόλια περιττά. Απλώς περιμένω την απάντηση σας.
Δρομολόγιο Κόρινθος – Αεροδρόμιο
Στις 13/01/2005 με ανακοίνωση του, το Υπουργείο μεταφορών δήλωνε : «Προβλέπεται να εκτελούνται καθημερινά δύο δρομολόγια ανά ώρα (Σταθμός Λαρίσης-Κόρινθος, Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών - Κόρινθος και αντίστροφα).» Τα 2 δρομολόγια δεν τα έχουμε δει ποτέ αλλά ακόμα και το Κόρινθος – Αεροδρόμια, έτσι ξαφνικά το καταργήσατε στις 6/7/2008. Πλέον για να πάω από την Κόρινθο στην Κηφισιά πρέπει να αλλάξω 3(!!!) τρένα. Φυσικά αν είχατε ανακοινώσει κάτι τέτοιο δεν θα έπαιρνα ποτέ την απόφαση να μετακομίσω και τώρα είμαι αναγκασμένος τις μισές μέρες να μεταβαίνω στην δουλεία μου με αυτοκίνητο με οποία οικονομική και περιβαντολογική επιβάρυνση έχει αυτό. Θα αποκατασταθεί το δρομολόγιο Κόρινθος – Αεροδρόμιο και αν ναι, πότε θα γίνει αυτό? Εσείς, ίσως να μην προτιμάτε να προγραμματίζετε τις δουλειές σας αλλά εγώ θα ήθελα να γνωρίζω τι θα γίνει σε 6 μήνες, 1 χρόνο κτλ ώστε να πάρω την απόφαση μου για το αν θα μετακομίσω και πάλι στην Αθήνα ή όχι.
Παρακαλώ την απάντηση σας καθώς και επίσημη και υπεύθυνη ενημέρωση για τα μελλοντικά δρομολόγια.
Ώρες δρομολογίων (για τα δρομολόγια που ισχύουν από τις 6/7/2008)
Στις 13/01/2005 με ανακοίνωση του, το Υπουργείο μεταφορών δήλωνε : «Τις ώρες αιχμής και βάσει της επιβατικής ζήτησης, τα δρομολόγια θα διαμορφώνονται με ευελιξία, προκειμένου να εξυπηρετούνται επαρκώς οι χρήστες του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.» Και για να δείξετε τον σεβασμό που τρέφετε για τους χρήστε τι κάνατε?…φτιάξατε τα δρομολόγια έτσι ώστε να δουλεύουμε 9ωρο!!!!!
Με το δρομολόγιο των 07:51 από Κόρινθο, φτάνω στην Κηφισσίας στις 09:08. Αν δουλέψω 8ωρο, τότε λογικά θα σχολάσω στις 17:08. Αν υποθέσουμε ότι από τον σταθμό του προαστιακού έως την δουλεία μου χρειάζομαι 20 λεπτά για πήγαινε-έλα τότε θα μπορώ να είμαι στην αποβάθρα στις 17:28. Έτσι θα έχω 30 ολόκληρα λεπτά στην διάθεση μου, μέχρι να έρθει το επόμενο δρομολόγιο για Κόρινθο, για να αναλογιστώ πόσο αφελής ήμουν που μετακόμισα από την Αθήνα. Στην δική μου περίπτωση, που η δουλεία μου είναι μόλις 1 λεπτό από τον σταθμό, ο χρόνος αυτός ανεβαίνει στα 45-50 λεπτά αναμονής.
Να σημειώσω ότι πριν την αλλαγή της 6/7/2008 τα δρομολόγια ήταν πολύ πιο ρεαλιστικά και εξυπηρετικά. Μάλλον εδώ ισχύει το «Κάθε πέρσι και καλύτερα»
Τι θα γίνει λοιπόν με τα δρομολόγια?
Αποζημιώσεις
Τα έντυπα του προαστιακού αναφέρουν «Σε περίπτωση καθυστέρησης μεγαλύτερης των είκοσι λεπτών ή ακύρωσης δρομολογίου η οποία δεν οφείλετε σε εξωγενείς παράγοντες αλλά σε εσωτερικό ζήτημα της εταιρίας μπορείτε να αξιώσετε αποζημίωση ενός εισιτηρίου ή το αντίτιμο του εισιτηρίου που καταβάλατε»
Μόνο που στη δική μου περίπτωση δεν μου το έχετε δώσει ποτέ γιατί εγώ έχω μηνιαία κάρτα ή οποία μάλλον δεν είναι εισιτήριο. Όσες φορές έχω ζητήσει να αποζημιώνω η απάντηση ήταν «να υποβάλετε γραπτό παράπονο» Δεν φτάνει δηλαδή που καθυστέρησα 20 λεπτά, να κάτσω και άλλη μισή ώρα να γράψω μια σελίδα παράπονα για να μου στείλετε μετά από 1 μήνα απάντηση ότι η κάρτα μου επεκτείνεται για 1 ημέρα ως αποζημίωση (αυτό έγινε την μια φορά που βρήκα το κουράγιο να υποβάλω παράπονο μετά από καθυστέρηση).
Βάση των παραπάνω θα ήθελα
1. Κάθε φορά που υπάρχει καθυστέρηση να αποζημιώνομαι στα ταμία όπως όλοι οι κάτοχοι εισιτηρίων
2. Να αποζημιωθώ για τα παρακάτω δρομολόγια
Α. Τετάρτη 2/7/2008 Δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Κόρινθος (17:17 από Κηφισίας). Καθυστέρηση άνω των 20 λεπτών
Β. Πέμπτη 10/7/2008, Δρομολόγιο των 07:51 από Κόρινθο για Αν. Λιόσια – Νερατζιώτισα – Κηφισίας. Δεν έγινε ποτέ λόγω απεργίας με αποτέλεσμα να φτάσω τελικά στην δουλειά μου στις 10:25 (ακόμα και το επόμενο δρομολόγιο είχε 10 λεπτά καθυστέρηση στην νερατζιώτισσα)
Γ. Να αποζημιωθώ στα ταμία του προαστιακού για τα μελλοντικά δρομολόγια που θα χάσω λόγω των απεργιών που έχετε προγραμματίσει για της 15,16 και 17/7
Πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες - Υποδομή
Μπορεί να μην ανήκω σε αυτή την κατηγορία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν νοιάζομαι. Στην Κόρινθο το ασανσέρ κάνει κυλιόμενες 24 απεργίες και η μία τουαλέτα ήταν εκτός λειτουργίας για ένα εξάμηνο. Το μηχάνημα για να στεγνώνεις τα χέρια σου έχει την Επιγραφή «Προσωρινά εκτός λειτουργίας» εδώ και ένα χρόνο και από κάτω κάποιος μας έχει θυμίσει το ρητό «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού». Στην κηφισίας έχω παρατηρήσει ότι οι κυλιόμενες σκάλες χαλάνε συνέχεια. Αυτή την εβδομάδα ήταν χαλασμένη για 3 μέρες η κυλιόμενη σκάλα για την κάθοδο. Σήμερα χάλασε και η άνοδο…έτσι για μην γίνονται διακρίσεις. Υποθέτω παρόμοια προβλήματα ισχύουν και σε άλλου σταθμούς.
Το μήνυμα που ακούγεται από τα μεγάφωνο «Προσοχή στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας» πρέπει μάλλον να αλλαχτεί σε «Προσοχή στο ΧΑΝΤΑΚΙ μεταξύ συρμού και αποβάθρας». Αναρωτιέμαι πως θα μπορούσε κάποιο άτομο σε καροτσάκι να επιβιβαστεί στους συρμούς χωρίς βοήθεια
Τι κάνετε για αυτά?
Πρόσβαση στο Καπνιστήριο των συρμών
Θα ήθελα να έχω και εγώ πρόσβαση στο καπνιστηρίων των συρμών . Και λέγοντας καπνιστήριο ενώ τον χώρο του μηχανοδηγού όπου κάθε φορά βλέπω να μαζεύονται 6-7 άτομα (όχι απαραίτητα όλοι υπάλληλοι του Προαστιακού) και να καπνίζουν. Επίσης, επιβάλλεται να βάλετε τασάκια στον χώρο του μηχανοδηγού να μην αναγκάζονται τα παιδιά να τα σβήσουν στο πάτωμα με κίνδυνο να καεί η σόλα των παπουτσιών τους. Για του λόγω το αληθές, η φωτογραφία παρακάτω.
Αλήθεια, πόσο ασφαλές είναι να χρησιμοποιείς τρένο όταν στον χώρο του μηχανοδηγού υπάρχουν 7 άτομα (επαναλαμβάνω ΌΧΙ όλοι υπάλληλοι του ΟΣΕ - υπάρχουν και φίλοι επιβάτες που περνάνε για ένα καλημέρα) και τι ακριβώς προβλέπουν οι κανονισμοί?
Περιμένω την απάντηση σας και σε αυτό το ερώτημα.
Your browser may not support display of this image.
Κύριοι,
περιμένω τις απαντήσεις και διευκρινήσεις σας σε όλα τα ερωτήματα/ανυσηχιες/ προβληματισμούς που εκφράζονται παραπάνω.
Τέλος, αν και ειλικρινά δεν θα το προτιμούσα , αν δεν λάβω κάποια απάντηση μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα ή αν κρίνω ότι οι απαντήσεις σας δεν με ικανοποιούν, θα αναγκαστώ να κοινοποιήσω το παρόν, μαζί με τις όποιες απαντήσεις σας, στο Συνήγορο του Πολίτη και σε όποια άλλη αρχή μπορεί να προστατέψει τα δικαιώματα μου σαν επιβάτης του προαστιακού ή ακόμα και να κινηθώ νομικά εναντίον του οργανισμού σας.
Με εκτίμηση,
ΧΧΧΧ
ΥΓ1
Με το παρόν, όσο αφορά το κομμάτι των παραπόνων, συμφωνεί και ο κ. ΧΧΧΧΧ, καθημερινός χρήστης του Προαστιακού στην Διαδρομή Κιάτο – Καρπενήσι.
ΥΓ2
Την ανακοίνωση του Υπουργείο μεταφορών μπορείτε να την βρείτε στον αντίστοιχο δικτυακό τόπο, στην διεύθυνση http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=&aid=186&id=
*σχόλιο στο blog*
τις φωτογραφίες δεν ήξερα πως να τις περάσω. αν ξέρει κάποιος πολύ ευχαρίστω να τις βάλω.
Επίσης δεν ξέρω πως μπαίνει σας ξεχωριστοο post (αν και νομίζω οτι πρέπει να το ζητήσω για να γίνει).
Evaggele θα το κανω ανάρτηση
οταν μπορεσω.
@ Evaggelos: Το δημοσίευσα το e-mail.
Για τις φωτογραφίες που λες,ανέβασε τες κάπου (π.χ www.imageshack.us,σε δικό σου blog)
και άφησε μου σε σχόλιο τα link και θα τις δημοσιεύσω.
Δημοσίευση σχολίου