Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2007

O Προαστιακος ακυρώνει δρομολογία την Τριτη 11/12/07 λογω απεργιας την επομένη

Άλλη μια πρωτοτυπία ο Προαστιακός που ακυρώνει 9 δρομολόγια την Τρίτη 11/12/07
λόγω απεργίας την Τετάρτη 12/12/07...

Έτσι λοιπόν το τελευταίο δρομολόγιο για Κιάτο από Πειραιά θα φύγει στις 18:38 την Τρίτη 11/12/07(τα άλλα υπολοιπα 4 ακυρώνονται)όπως επίσης ακυρώνεται το τελευταίο από Κιάτο για Πειραιά στις 22:14.
Στην γραμμή ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ,ακυρώνονται τα 2 τελευταία δρομολόγια με αναχώρηση 23:23 και 23:38 από Νερατζιώτισσα προς Αεροδρόμιο.
Στην γραμμή ΚΗΦΙΣΙΑΣ - ΠΕΙΡΑΙΑ,το τελευταίο δρομολόγιο στις 23:03 θα εκτελείται μόνο μέχρι το σταθμό Λαρίσης.
Και μια ακόμα αλλαγή για την γραμμή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΛΙΤΟΧΩΡΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,όπου ακυρώνεται το τελευταίο δρομολόγιο 22:07 στην γραμμή Θεσσαλονίκη - Λιτόχωρο και το τελευταίο δρομολόγιο 23:25 στην γραμμή Λιτόχωρο - Θεσσαλονίκη.

Δηλαδή ο ΟΣΕ αντιλαμβάνεται διαφορετικά την έννοια του 24άωρου..
Να ακυρωθουν τα δρομολογια που φτανουν μετα τα μεσανυχτα στον τελικο προορισμο τους
το καταλαβαινω...αντε και μιση ωρα πριν,αλλα να πρεπει το τελευταιο για Κιατο να φευγει στις 18:38 απο Πειραια και να φτανει περιπου 2 ωρες μετα (20:44) 3+ ωρες δηλαδη πριν την απεργια...δεν κολλαει.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάντως οι ιντερcity είναι πολύ πιο άνετοι απο αυτούς που αποσύρθηκαν.Για κάποιο λόγο με κουράζουν περισότερο.Τα καθίσματα δεν ειναι κατάλληλα μάλλον.Πιάνεται ο αυχενας μου αν ξαπλώνω ενώ στο intercity έφτασα πειραιά και ένιωθα πολύ πιο ξεκούραστος. Ξέρεις πότε θα μπει ηλεκτροκίνηση προς Αθήνα; Βλέπω πάντως πως συνεχίζονται τα εργα και έχουν μπει καινουργιες γραμμές και πυλώνες για ηλεκτροδότηση και απο ότι καταλαβαίνω σε ορισμένα σημεία έχει υπογειοποιηθεί.Παρα πολύ δουλειά πάντως.Δε το παιρνούσαν απο πάνω να τελειώνουνε κάποτε...

acaliptos είπε...

Η ηλεκτροκίνηση προς Αθήνα ειναι μεγαλη ιστορια με τοσες νομικες διαμαχες.Μακαρι να τελιωσουν τα εργα οσο πιο γρηγορα γινεται αλλα επειδη ειμαστε Ελλαδα δεν βγαζεις ακρη.

Ανώνυμος είπε...

Από ότι παρατήρησα...Μεγάλο μέρος της διαδρομής έχει υπογειοποιειθεί.Για να γινει η σηραγγα απο ότι παρατήρησα ανοιγαν τρύπες μια διπλα στην άλλη και φτιαξαν έτσι τις κολόνες και μετά το σκάψαν απο κάτω.Παντως πρέπει να κόστισε υπερβολικά.Πάρα πολυ τσιμεντο υπερβολικά πολύ.Ενώ απο πάνω πιο γρήγορα και ανέξοδα θα πέρναγε...Εξάλου περνάει ήδη τρένο πανω απο τη γη,τι διαφορά θα εχει αν γινει υπόγειο για τους κατοίκους;

M είπε...

Στους σταθμούς από Νεραντζιώτισσα έως αεροδρόμιο θα έπρεπε να υπάρχει κάποια αίθουσα αναμονής γιατί το κρύο τον χειμώνα είναι πολικό. Στους σταθμούς της Δ.Αττικής υπάρχουν αίθουσες, νομίζω με πρωτοβούλία των δήμων.