Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2008

Ειδική μελέτη για τις μετεπιβιβάσεις στον προαστιακό...

Το μελετήσατε πολύ?
Δηλαδή τι άλλαξε από την μια μέρα στην άλλη, ετσι ώστε τα άσπρα - γαλάζια τρενάκια (rail-bus) με τα graffiti να είναι στην ώρα τους στα Λιόσια?
Δηλαδή τώρα σταμάτησαν να ζεσταίνονται και να πάνε σιγά?
Σήμερα το δρομολόγιο στις 16:36 από Κιάτο είχε 15 λεπτά καθυστέρησή και όταν έφτασε στα Λιόσια έπρεπε οι επιβατες να περιμένουν 20 λεπτά για τον συρμό προς Νερατζιωτισσα.

Αυτήν την αύξηση χωρητικότητας μου την εξηγείτε? τα τριπλά έτυχε και δεν τα είδα σήμερα?
Πριν την έναρξη των σημερινών δρομολογίων υπήρχαν τα ίδια σε αριθμό από και προς Αεροδρόμιο(18+18) όπως είναι σήμερα για Πειραιά, συν άλλα 12 από και προς Πειραιά σφήνα στα προηγούμενα.Έτσι λοιπόν το δρομολόγιο στις 16:04 από Κιάτο προς Πειραιά γέμιζε από επιβατες καθαρά του προαστιακού και το επόμενο 15 λεπτά μετά γέμιζε πάλι γιατί είχε και επιβατες του ΟΣΕ από Πάτρα.
Σήμερα λοιπόν στριμωχτήκαμε σε διπλό rail-bus εργαζόμενοι καθημερινοί επιβατες , επιβατες ΟΣΕ από Πάτρα και αρκετή νεολαία που γύρναγε από τα μπάνια της.
Εγώ το βλέπω μείωση.......
Και για να μην τα ισοπεδώνω όλα το πρόβλημα δεν υπάρχει οταν οι συρμοί είναι οι ΜΑΝ.Αυτοί χωράνε πιο πολλούς και δεν υπερθερμαίνονται.Δηλαδή τα μισά δρομολόγια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: