Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2008

E-mail επιβάτη προς Προαστιακό – ΟΣΕ και κάθε αρμόδιο.

Το παρακάτω είναι το email που έστειλε στον προαστιακό ένας αναγνώστης του blog.

Προς την Προαστιακός – ΟΣΕ και κάθε αρμόδιο,

Υπόψη κ. ΧΧΧΧ *υπεύθυνο Γραφείου Τύπου*

Κύριοι,

Ονομάζομαι ΧΧΧΧΧ και είμαι κάτοικος Λουτρακίου. Τον τελευταίο χρόνο είμαι καθημερινός χρήστης του Προαστιακού καθώς η δουλεία μου είναι δίπλα στον σταθμό της Κηφισίας. Συγκεκριμένα πριν από 1 χρόνο αποφάσισα να αλλάξω θέση μέσα στην εταιρία που δουλεύω, να μεταφερθώ στα γραφεία στην Κιφησίας και ταυτόχρονα να μετακομίσω από την Αθήνα στο Λουτράκι. Μια απόφαση που δεν πήρα αβίαστα, γνωρίζοντας τα προβλήματα του προαστιακού αλλά ελπίζοντας ότι σε εύλογο χρονικό διάστημα η κατάσταση θα βελτιωθεί.

Ένα χρόνο μετά μπορώ να σας δηλώσω υπεύθυνα ότι έχω μετανιώσει για την απόφαση μου αυτή και ότι η ποιότητα της καθημερινότητας μου έχει υποβαθμιστεί σημαντικά, με υπαιτιότητα της Προαστιακός. Τα παρακάτω είναι μερικά από τα παράπονα που κατά καιρούς έχω εκφράσει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Προαστιακός χωρίς ποτέ να πάρω κάποια ικανοποιητική απάντηση και χωρίς να έχω καταφέρει να μιλήσω ποτέ με κάποιο αρμόδιο. Μόλις την προγηγούμενη εβδομαδα και μετά από απειλές ότι θα προώθησω το θέμα στον Συνήγορο του Πολίτη κατάφερα να μιλήσω με τον κ. Μορέλα από το γραφείο Τύπου, ο οποίος ήταν και ο μόνος που έδειξε ενδιαφέρον και μου έδωσε ειλικρινείς απαντήσεις, και για αυτό τον ευχαριστώ θερμά, αλλά παρόλα αυτά δεν μπόρεσε να μου δώσει λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά σαν επιβάτες του Προαστιακού.

Διάρκεια δρομολογίων

Στις 13/01/2005 με ανακοίνωση του, το Υπουργείο μεταφορών δήλωνε : «Ο χρόνος διαδρομής μεταξύ Σταθμού Λαρίσης-Κορίνθου υπολογίζεται στα περίπου 55λεπτά και Κόρινθος Αεροδρόμιο σε περίπου 1 ώρα και 10 λεπτά.». Σήμερα, 10/7/2008 ισχύουν τα εξής: Σταθμού Λαρίσης-Κορίνθου σε 1ώρα και 13 λεπτά. Κόρινθος Αεροδρόμιο σε 1 ώρα και 36 λεπτά.

Πότε λοιπόν να περιμένουμε να υλοποιηθούν αυτά που έχετε εξαγγείλει?

Κλιματισμός

Στις 13/01/2005 με ανακοίνωση του, το Υπουργείο μεταφορών δήλωνε : «Τα δρομολόγια θα γίνονται με ντιζελοκίνητους συρμούς σύγχρονης τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους κι άνετους για τους επιβάτες (Railbus και Desiro Classic).» Προσωπικά δεν θυμάμαι πόσες φορές έχω ταξιδέψει χωρίς κλιματισμό. Σε σχετικό παράπονο, η απάντηση που έλαβα ήταν «Οι συρμοί έχουν φτιαχτεί με προδιαγραφές για την Ελβετία με αποτέλεσμα οι μηχανές (ή τα κλιματιστικά., δεν είμαι σίγουρος) να υπερθερμαίνονται και να μην λειτουργούν.» Περιττό να πω ότι το 2008 και με 40C είναι απαράδεκτο αλλά και επικίνδυνο να ταξιδεύει κάποιος μέσα σε ένα βαγόνι, χωρίς παράθυρα, χωρίς κλιματισμό. Ίσως να περιμένετε να πεθάνει κάποιος από θερμοπληξία για να αλλάξετε κάτι (Μην ξεχνάτε τους ηλικιωμένους ή τα άτομα με αναπνευστικές ανάγκες). Ίσως πάλι να μην σας αφορά γιατί πολύ απλά δεν χρησιμοποιείται εσείς τον προαστιακό. Όπως και να έχει θα ήθελα μια απάντηση.

Όρθιοι Επιβάτες

Είναι λογικό να περιμένει κανείς να ταξιδέψει κάποιες φορές όρθιος και ειδικά τις ώρες αιχμής. Αυτό όμως απέχει πολύ από το να ταξιδεύει καθημερινά όρθιος και μάλιστα όταν επιβιβάζεται μόλις στην δεύτερη στάση. Ο αριθμός των συρμών δεν είναι επαρκής με αποτέλεσμα από την Κόρινθο κιόλας (στο δρομολόγιο Κόρινθος – το άγνωστο) να υπάρχουν όρθιοι επιβάτες. Ως κάτοχος μηνιαίας κάρτας απαιτώ καλύτερες υπηρεσίας κι όχι να ταξιδεύω καθημερινά σαν οικονομικός μετανάστης.

Εξυπηρέτηση προσωπικού Προαστιακού.

Ενδεικτικά θα σας αναφέρω 2 παραδείγματα.

1. Την ημέρα που είχαν πέσει στην Ελλάδα τα πολλά χιόνια (νομίζω ήταν 17/02/2008) περίμενα επί 40 λεπτά στην αποβάθρα της Κορίνθου το τρένο. Όταν επικοινώνησα με τα εκδοτήρια μέσο του θυροτηλεφώνου που υπήρχε στην αποβάθρα με ενημέρωσαν (με μια απόλυτη φυσικότητα που υποδήλωνε ότι το γνώριζαν εδώ και ώρα) ότι το τρένο θα έχει τουλάχιστον 1 ώρα καθυστέρηση καθώς δεν είχα καν αφιχθεί από την αθήνα. Το γεγονός ότι κόσμος πάγωνε πάνω στη αποβάθρα δεν τους προβλημάτισε ποτέ (και τους 7 που ήταν μαζεμένοι μέσα στην ζεστασιά των εκδοτηρίων) ώστε να κάνουν μια ανακοίνωση από τα μεγάφωνα.
2. Αντίθετα οι συνάδελφοι τους στην Νερατζιώτισα, σήμερα 10/7/2008 και ώρα 10:15, δεν είχα κανένα πρόβλημα στην ερώτηση γιατί άργησε το τρένο από Αεροδρόμιο. Πολύ απλά, δεν απάντησαν ποτέ στην κλήση από το θυροτηλέφωνο της αποβάθρας. Ούτε καν όταν χρησιμοποίησα το Emergency Call. Φανταστεί να υπήρχε όντως κάποιο επείγον περιστατικό.

Να προσθέσω ότι όταν άρχισα να χρησιμοποιώ τον προαστιακό υπήρχαν άτομα στις αποβάθρες για να βοηθήσουν τους επιβάτες. Τώρα βρίσκει κανείς μόνο τους security. Δεν θα έπρεπε ειδικά στους σταθμούς μετεπιβίβασης και ειδικά για τις πρώτες μέρες εφαρμογής των δρομολογίων να υπάρχει προσωπικό να διευκολύνει το επιβατικό κοινό?

Τα σχόλια περιττά. Απλώς περιμένω την απάντηση σας.


Δρομολόγιο Κόρινθος – Αεροδρόμιο

Στις 13/01/2005 με ανακοίνωση του, το Υπουργείο μεταφορών δήλωνε : «Προβλέπεται να εκτελούνται καθημερινά δύο δρομολόγια ανά ώρα (Σταθμός Λαρίσης-Κόρινθος, Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών - Κόρινθος και αντίστροφα).» Τα 2 δρομολόγια δεν τα έχουμε δει ποτέ αλλά ακόμα και το Κόρινθος – Αεροδρόμια, έτσι ξαφνικά το καταργήσατε στις 6/7/2008. Πλέον για να πάω από την Κόρινθο στην Κηφισιά πρέπει να αλλάξω 3(!!!) τρένα. Φυσικά αν είχατε ανακοινώσει κάτι τέτοιο δεν θα έπαιρνα ποτέ την απόφαση να μετακομίσω και τώρα είμαι αναγκασμένος τις μισές μέρες να μεταβαίνω στην δουλεία μου με αυτοκίνητο με οποία οικονομική και περιβαντολογική επιβάρυνση έχει αυτό. Θα αποκατασταθεί το δρομολόγιο Κόρινθος – Αεροδρόμιο και αν ναι, πότε θα γίνει αυτό? Εσείς, ίσως να μην προτιμάτε να προγραμματίζετε τις δουλειές σας αλλά εγώ θα ήθελα να γνωρίζω τι θα γίνει σε 6 μήνες, 1 χρόνο κτλ ώστε να πάρω την απόφαση μου για το αν θα μετακομίσω και πάλι στην Αθήνα ή όχι.

Παρακαλώ την απάντηση σας καθώς και επίσημη και υπεύθυνη ενημέρωση για τα μελλοντικά δρομολόγια.


Ώρες δρομολογίων (για τα δρομολόγια που ισχύουν από τις 6/7/2008)

Στις 13/01/2005 με ανακοίνωση του, το Υπουργείο μεταφορών δήλωνε : «Τις ώρες αιχμής και βάσει της επιβατικής ζήτησης, τα δρομολόγια θα διαμορφώνονται με ευελιξία, προκειμένου να εξυπηρετούνται επαρκώς οι χρήστες του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.» Και για να δείξετε τον σεβασμό που τρέφετε για τους χρήστε τι κάνατε?…φτιάξατε τα δρομολόγια έτσι ώστε να δουλεύουμε 9ωρο!!!!!

Με το δρομολόγιο των 07:51 από Κόρινθο, φτάνω στην Κηφισσίας στις 09:08. Αν δουλέψω 8ωρο, τότε λογικά θα σχολάσω στις 17:08. Αν υποθέσουμε ότι από τον σταθμό του προαστιακού έως την δουλεία μου χρειάζομαι 20 λεπτά για πήγαινε-έλα τότε θα μπορώ να είμαι στην αποβάθρα στις 17:28. Έτσι θα έχω 30 ολόκληρα λεπτά στην διάθεση μου, μέχρι να έρθει το επόμενο δρομολόγιο για Κόρινθο, για να αναλογιστώ πόσο αφελής ήμουν που μετακόμισα από την Αθήνα. Στην δική μου περίπτωση, που η δουλεία μου είναι μόλις 1 λεπτό από τον σταθμό, ο χρόνος αυτός ανεβαίνει στα 45-50 λεπτά αναμονής.

Να σημειώσω ότι πριν την αλλαγή της 6/7/2008 τα δρομολόγια ήταν πολύ πιο ρεαλιστικά και εξυπηρετικά. Μάλλον εδώ ισχύει το «Κάθε πέρσι και καλύτερα»

Τι θα γίνει λοιπόν με τα δρομολόγια?


Αποζημιώσεις

Τα έντυπα του προαστιακού αναφέρουν «Σε περίπτωση καθυστέρησης μεγαλύτερης των είκοσι λεπτών ή ακύρωσης δρομολογίου η οποία δεν οφείλετε σε εξωγενείς παράγοντες αλλά σε εσωτερικό ζήτημα της εταιρίας μπορείτε να αξιώσετε αποζημίωση ενός εισιτηρίου ή το αντίτιμο του εισιτηρίου που καταβάλατε»

Μόνο που στη δική μου περίπτωση δεν μου το έχετε δώσει ποτέ γιατί εγώ έχω μηνιαία κάρτα ή οποία μάλλον δεν είναι εισιτήριο. Όσες φορές έχω ζητήσει να αποζημιώνω η απάντηση ήταν «να υποβάλετε γραπτό παράπονο» Δεν φτάνει δηλαδή που καθυστέρησα 20 λεπτά, να κάτσω και άλλη μισή ώρα να γράψω μια σελίδα παράπονα για να μου στείλετε μετά από 1 μήνα απάντηση ότι η κάρτα μου επεκτείνεται για 1 ημέρα ως αποζημίωση (αυτό έγινε την μια φορά που βρήκα το κουράγιο να υποβάλω παράπονο μετά από καθυστέρηση).

Βάση των παραπάνω θα ήθελα

1. Κάθε φορά που υπάρχει καθυστέρηση να αποζημιώνομαι στα ταμία όπως όλοι οι κάτοχοι εισιτηρίων
2. Να αποζημιωθώ για τα παρακάτω δρομολόγια

Α. Τετάρτη 2/7/2008 Δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Κόρινθος (17:17 από Κηφισίας). Καθυστέρηση άνω των 20 λεπτών

Β. Πέμπτη 10/7/2008, Δρομολόγιο των 07:51 από Κόρινθο για Αν. Λιόσια – Νερατζιώτισα – Κηφισίας. Δεν έγινε ποτέ λόγω απεργίας με αποτέλεσμα να φτάσω τελικά στην δουλειά μου στις 10:25 (ακόμα και το επόμενο δρομολόγιο είχε 10 λεπτά καθυστέρηση στην νερατζιώτισσα)

Γ. Να αποζημιωθώ στα ταμία του προαστιακού για τα μελλοντικά δρομολόγια που θα χάσω λόγω των απεργιών που έχετε προγραμματίσει για της 15,16 και 17/7

Πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες - Υποδομή

Μπορεί να μην ανήκω σε αυτή την κατηγορία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν νοιάζομαι. Στην Κόρινθο το ασανσέρ κάνει κυλιόμενες 24 απεργίες και η μία τουαλέτα ήταν εκτός λειτουργίας για ένα εξάμηνο. Το μηχάνημα για να στεγνώνεις τα χέρια σου έχει την Επιγραφή «Προσωρινά εκτός λειτουργίας» εδώ και ένα χρόνο και από κάτω κάποιος μας έχει θυμίσει το ρητό «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού». Στην κηφισίας έχω παρατηρήσει ότι οι κυλιόμενες σκάλες χαλάνε συνέχεια. Αυτή την εβδομάδα ήταν χαλασμένη για 3 μέρες η κυλιόμενη σκάλα για την κάθοδο. Σήμερα χάλασε και η άνοδο…έτσι για μην γίνονται διακρίσεις. Υποθέτω παρόμοια προβλήματα ισχύουν και σε άλλου σταθμούς.

Το μήνυμα που ακούγεται από τα μεγάφωνο «Προσοχή στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας» πρέπει μάλλον να αλλαχτεί σε «Προσοχή στο ΧΑΝΤΑΚΙ μεταξύ συρμού και αποβάθρας». Αναρωτιέμαι πως θα μπορούσε κάποιο άτομο σε καροτσάκι να επιβιβαστεί στους συρμούς χωρίς βοήθεια

Τι κάνετε για αυτά?

Πρόσβαση στο Καπνιστήριο των συρμών

Θα ήθελα να έχω και εγώ πρόσβαση στο καπνιστηρίων των συρμών . Και λέγοντας καπνιστήριο ενώ τον χώρο του μηχανοδηγού όπου κάθε φορά βλέπω να μαζεύονται 6-7 άτομα (όχι απαραίτητα όλοι υπάλληλοι του Προαστιακού) και να καπνίζουν. Επίσης, επιβάλλεται να βάλετε τασάκια στον χώρο του μηχανοδηγού να μην αναγκάζονται τα παιδιά να τα σβήσουν στο πάτωμα με κίνδυνο να καεί η σόλα των παπουτσιών τους. Για του λόγω το αληθές, η φωτογραφία παρακάτω.

Αλήθεια, πόσο ασφαλές είναι να χρησιμοποιείς τρένο όταν στον χώρο του μηχανοδηγού υπάρχουν 7 άτομα (επαναλαμβάνω ΌΧΙ όλοι υπάλληλοι του ΟΣΕ - υπάρχουν και φίλοι επιβάτες που περνάνε για ένα καλημέρα) και τι ακριβώς προβλέπουν οι κανονισμοί?

Περιμένω την απάντηση σας και σε αυτό το ερώτημα.


Κύριοι,

περιμένω τις απαντήσεις και διευκρινήσεις σας σε όλα τα ερωτήματα/ανησυχίες/ προβληματισμούς που εκφράζονται παραπάνω.

Τέλος, αν και ειλικρινά δεν θα το προτιμούσα , αν δεν λάβω κάποια απάντηση μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα ή αν κρίνω ότι οι απαντήσεις σας δεν με ικανοποιούν, θα αναγκαστώ να κοινοποιήσω το παρόν, μαζί με τις όποιες απαντήσεις σας, στο Συνήγορο του Πολίτη και σε όποια άλλη αρχή μπορεί να προστατέψει τα δικαιώματα μου σαν επιβάτης του προαστιακού ή ακόμα και να κινηθώ νομικά εναντίον του οργανισμού σας.

Με εκτίμηση,

ΧΧΧΧ

ΥΓ1

Με το παρόν, όσο αφορά το κομμάτι των παραπόνων, συμφωνεί και ο κ. ΧΧΧΧΧ, καθημερινός χρήστης του Προαστιακού στην Διαδρομή Κιάτο – Καρπενήσι.


ΥΓ2

Την ανακοίνωση του Υπουργείο μεταφορών μπορείτε να την βρείτε στον αντίστοιχο δικτυακό τόπο, στην διεύθυνση http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=&aid=186&id=

7 σχόλια:

Evaggelos είπε...

1ο. ευχαριστώ για την δημοσίευση.
2ο. Να ξεκαθαρίσω κάτι
Το email αυτό το είχα στείλει 10/7. Αμέσως μετά έιχα μια συνάντηση με υπεύθυνο του προαστιακού η οποία όμως δεν μπορώ να πω οτι μου έδωσε απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα.
Παρόλα αυτά θεώρησα το θέμα λήξαν γιατί εκτίμησα την ειλικρινά και την διάθεση να συναντηθούν μαζί μου. Δυστυχώς τρεις μήνες μετά τίποτα δεν άλλαξε, οπότε αποφάσισα να επαναφέρω τα ερωτήματα μου με το παρακάτω email που έστειλα χτες το πρωί.


Καλημέρα σας,
Σήμερα το δρομολόγιο των 7:51 απο Κόρινθο, έφτασε στην Κηφισίας με 30 λεπτά καθυστέρηση. Αντί για 9:06 έφτασε στης 9:35.
Με βάση τα όσα αναφέρεται στα ενημερωτικά σας φυλλάδια δικαιούμαι να αποζημιωθώ για την καθυστέρηση αυτή, κάτι που επανηλημενα μου το έχουν αρνηθεί στα ταμία σας και με έχουν υποχρεώσει να συμπληρώσω το φύλο παραπόνων (έτσι ώστε να καθυστερώ ακόμα παραπάνω).
Θα ήθελα, για την σημερινή καθυστέρηση,
1. Να αποζημιωθώ όπως ορίζει ο κανονισμός
2. Να μου χορηγήσεται μια βεβαίωση ότι είστε υπεύθυνοι για την καθυστέρηση σε περίπτωση που ζητηθεί από τον εργοδότη μου.
Τέλος, και επειδή βλέπω ότι το θέμα εξυπηρέτησης των πολιτών το αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη αδιαφορία και δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια να λυθούν τα προβλήματα του προαστιακού, θα ήθελα να εντός της επόμενης εβδομάδας να έχω μια γραπτή απάντηση σε όλα τα ερωτήματα που σας έχω θέσει στο προηγούμενο email μου (βλέπετε παρακάτω email και συνημμένο αρχείο). *σχόλια για το Blog: ΤΟ συνημμένο αρχείο είναι το 1ο μου post*
ΥΓ.
Μπορώ και εγώ να μπαίνω στον προαστιακό με τον καφέ μου και το τσιγάρο μου όπως ο οδηγός του Άνω Λιόσια – Νερατζιώτισσα, σήμερα?
Με εκτίμηση,
XXXX

Και έπεται και συνέχεια…………

Evaggelos είπε...

Και η συνέχεια...
Το παρακάτω email στάλθηκε στης 10/102008 με παραλήπτη το press.trainose@osenet.gr και κοινοποίηση στα info@khatzidakis.gr και press@yme.gov.gr


Καλημέρα σας,

Δυστυχώς είμαι στην δυσάρεστη θέση να σας ενοχλήσω και πάλι και αυτό γιατί χτες πέρα από την πρωινή καθυστέρηση των 40 λεπτών που αναφέρω στο προηγούμενο email μου, είχα την ατυχία να καθυστερήσω μια ώρα και στην επιστροφή.

Συγκεκριμένα....
Πήρα το δρομολόγιο των 17:51 από Κηφισίας έχοντας ως (φιλόδοξο) στόχο να φτάσω Κόρινθος στης 19:15. Δυστυχώς όμως το τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Νερατζιώτισα – Λιόσια είχε βλάβη με αποτέλεσμα να φτάσει με 5-10 λεπτά καθυστέρηση στα Λιόσια, οπού φυσικά ΔΕΝ μας περίμενε το τρένο για Κόρινθος. Να σημειώσω ότι στην νερατζίωτισα είχα ζητήσει από τους μηχανοδηγούς να ενημερώσουν για την καθυστέρηση και να ζητήσουν να μας περιμένει το τρένο και μου απάντησαν ότι το έχουν κάνει. Επίσης μέσα από το τρένο κάλεσα τα γραφεία του προαστιακού στο 210-5272111 και ζήτησα το ίδιο.
Αγανακτισμένος και αφού είχα μια ώρα ελεύθερη, πήγα μαζί με άλλους 20 περίπου συνεπιβάτες μου στο γκισέ για να διαμαρτυρηθώ. Τελικά μίλησα στο τηλέφωνο με μια κυρία η οποία ήταν υπεύθυνη για την βάρδια εκείνη την ώρα (δεν κράτησα όνομα ούτε και την θέση της ακριβώς αλλά δεν νομίζω ότι έχει σημασία).
Η κυρία αυτή, ευγενέστατη είναι η αλήθεια, με ενημέρωσε ότι
1. δεν είναι υπεύθυνη για τα τρένα
2. δεν είναι υπεύθυνη για τις καθυστερήσεις
3. δεν μπορεί να στείλει άλλο τρένο για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες
αλλά μπορεί να μας αποζημιώσει με το αντίτιμο του εισιτηρίου. Μόνο που όταν ζήτησα να αποζημιωθώ και εγώ, μου απάντησε ότι δεν γίνετε γιατί εγώ έχω κάρτα και θα πρέπει να συμπληρώσω το γνωστό έντυπο και θα αποζημιωθώ με επέκταση της κάρτας μου. Περιττό να πω ότι αν αυτό το εφαρμόζατε για κάθε φορά που έχει καθυστέρηση ο προαστιακός, θα είχα ακόμα την 1η μηνιαία που έβγαλα πριν από ένα χρόνο.
Άρα…ούτε για την αποζημίωση μου ήταν υπεύθυνη.
Και όσο γίνονται όλα αυτά, έχει έρθει και η αστυνομία…μια που οι επιβάτες θέλανε να καταθέσουν μηνύσεις. Δυστυχώς όμως για να καταθέσουμε μηνύσεις έπρεπε να πάμε στο αστυνομικό τμήμα, οπότε κάποιοι από τους επιβάτες επέλεξαν αν κρατήσουν τα ονόματα των υπεύθυνων και να καταθέσουν την μήνυση αργότερα.
Ένας από αυτούς ήταν και ο σταθμάρχης που είχε το γραφείο του στην αποβάθρα στα Λιόσια. Βεβαία όταν λέμε σταθμάρχης μην πάει ο νου σας σε κάποιο κύριο με στολή, περιποιημένο και εξυπηρετικό. Πουκάμισα έξω, αξύριστος και φυσικά αγενέστατος ό οποίος αρνήθηκε να δώσει το όνομα του με αποτέλεσμα να εξαγριωθούν οι επιβάτες, να αρχίσουν να τον βρίζουν και τελικά να κρυφτεί πίσω από μια κυρία του security και να κλειστεί στο γραφείο του.
Στην διαδικασία αυτή εγώ είχα παραμείνει αμέτοχος στην άκρη της αποβάθρας απλά και μόνο για να μην εκνευριστώ περισσότερο και για να αποφύγω τα χειρότερα. Τελικά αναγκάστηκα να ανακατευτώ για να ηρεμήσω ένα επιβάτη ο οποίος ήταν έξαλλος.
Όταν τελικά ήρθε το επόμενο τρένο, και αφού μπήκαν σχεδόν όλοι οι επιβάτες ο σταθμάρχης βγήκε στην αποβάθρα (περιέργως είχαν κατέβει και οι δύο μηχανοδηγοί από το τρένο για να σταθούν δίπλα του). Καθώς λοιπόν περίμενα να επιβιβαστώ γυρνώ και λέω στον κύριο αυτό, σε πολύ ήρεμο ύφος και περισσότερο σαν παράπονο «μ@λ@κι@ που έδιωξες το τρένο» εννοώντας ότι ταλαιπωρηθήκαμε μια ώρα ενώ αν περίμενε το τρένο 5 λεπτά θα τα είχαμε αποφύγει όλα αυτά. Η απάντηση του σταθμάρχη ήταν « Εεεελααα προχώρα» Και όταν ρώτησα τι είπε με έπιασε από το μπράτσο και σπρώχνοντας με προς το τρένο συνέχισε «Προχώρα που σου λέω» Φυσικά όταν τον ρώτησα γιατί δεν τα έλεγε αυτά όταν ήταν οι επιβάτες απ’εξω από το γραφείο του άρχισε να μου αναλύει τον ανδρισμό του και να μου εξηγεί πως θα πλάκωνε τον προηγούμενο επιβάτη…αυτόν που εγώ είχα απομακρύνει από την πόρτα του όταν αυτός κρυβόταν πίσω από μια κυρία.
Αυτός λοιπόν είναι ο προαστιακός σας κύριοι……
Υπέρβαρος, απεριποίητος, βρώμικος και αγενής. Ένας θρασύδειλος που σου χαλάει την μέρα και μετά σε προπηλακίζει όταν πιστεύει ότι έχει το πάνω χέρι.

Για αυτές τις υπηρεσίες λοιπόν εγώ πληρώνω 100 euro τον μήνα.
Υποθέτω ότι αν ήμουν και εγώ όμοιος σας αυτό που θα έπρεπε να κάνω είναι αυτό που κάνουν και πολλοί άλλοι επιβάτες, να ταξιδεύω δωρεάν. Και όταν μπει εκλεκτής να αρνηθώ και εγώ να του δώσω το όνομα μου όπως ο σταθμάρχης και να του απαντήσω « Εεεελααα προχώρα».

Με βάση λοιπόν τα παραπάνω ΑΠΑΙΤΩ
1. Να με αποζημιώσετε με το αντίτιμο του εισιτηρίου μου και όχι με επέκταση της μηνιαίας κάρτας μου μια που αποφάσισα να μην ξαναχρησιμοποιήσω τον προαστιακό
2. Να με αποζημιώσετε για τις χαμένες εργατόωρες μου.
3. Να μου κοινοποιήσετε το όνομα του συγκεκριμένου σταθμάρχη σε περίπτωση που επιθυμώ να κινηθώ νομικά εναντίον του
4. Να με ενημερώσετε για τις διοικητικές επιπτώσεις που θα έχει ο συγκεκριμένος σταθμάρχης για την συμπεριφορά του ή τουλάχιστον για τις ενέργειες που είστε διατεθειμένοι να κάνετε και τα αποτελέσματα αυτών.
5. Να με ενημερώσετε για τα αίτια των καθυστερήσεων τόσο στο πρωινό όσο και στο απογευματινό δρομολόγιο, για το ποιοι ήταν υπεύθυνοι για αυτές καθώς για τις ενέργειες που είστε διατεθειμένοι να κάνετε προς κάθε υπεύθυνο και τα αποτελέσματα αυτών.
6. να μου αποσταλεί επίσημη βεβαίωση για τις συγκεκριμένες καθυστερήσεις την οποία θα μπορώ να χρησιμοποιήσω ως αποδεικτικό στοιχείο για να προωθήσω την υπόθεση στον συνήγορο του πολίτη

Ζητώ συγνώμη για το μέγεθος της επιστολής μου και κυρίως ζητώ συγνώμη από όλο το προσωπικό του προαστιακού στο γκισέ των Άνω Λιοσίων για τις φωνές τις δικές μου και των υπολοίπων επιβατών.

Τέλος να σας ενημερώσω ότι το παρόν email (μαζί με τα προηγούμενα) κοινοποιείται στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, στο γραφείο του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, θα αποσταλεί στον Συνήγορο του πολίτη και δημοσιεύεται και στο Blog Επιβάτης προαστιακού (http://epivatisproastiakou.blogspot.com/). Το ίδιο φυσικά θα γίνει και με την απάντηση σας.

Με εκτίμηση,

XXXXXXXXXXX


Ζητώ και απο εσάς συγνώμη για το μέγεθος του post αλλά πως αλλιώς να περιγράψεις τα απερίγραπτα...

acaliptos είπε...

Σου έχουνε πότε παρατείνει την κάρτα συμπληρώνοντας το έντυπο?

Ανώνυμος είπε...

Ναι, μια φορά. Νομίζω ήταν και η μόνη φορα που είχα ζητησει αποζημίωση μέσο του έντυπου παραπάνων. Τους πήρε βέβαια κατι βδομάδες. Το θέμα είναι οτι όταν έχεις καθυστερήσει 1 ώρα δεν έχεις καμια όρεξη να κάτσεις στο γκισέ για άλλα 20 λεπτά να συμπληρώσεις την φόρμα. Ενώ αμα έχεις εισήτηριο αποζημιώνεσαι αμέσως.

Ανώνυμος είπε...

απόλυτα ακριβής ο συνεπιβάτης μας. το θέμα είναι ότι τελευταία όλο και κάτι γίνεται.Δεν περνάει εβδομάδα χωρίς προβλήματα. Δυστυχώς οι μεν ρίχνουν τις ευθύνες στους δε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν και είναι κρίμα για ένα τόσο μεγάλο έργο.

ioanna είπε...

ναι κι εμένα μου είχαν παρατείνει την μηνιαία κάρτα κατά μισό μήνα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, λίγες μέρες αφού εβγαλα την κάρτα τροποποιηθηκαν οι ώρες κάποιων δρομολογίων με αποτέλεσμα να μην με εξυπηρετούν πλέον. Θεώρησα οτι ήταν υποχρεωμένοι να με είχαν ενημερώσει για την αλλαγή πριν εκδώσω την κάρτα και γι αυτό συμπλήρωσα το έντυπο στο ταμείο. Πρέπει να διεκδικούμε τα δικαιώματα μας. Πάνωτς κι εγώ πιστευω οτι θα έπρεπε να επιστρέφουν χρήματα όχι να δίνουν παράταση στην κάρτα.

Evaggelos είπε...

Λοιπόν την παρασκευή 17/10 πήρα 2 (!!) γράματα απο τον αργοποριακό, και τα 2 με ημερομηνία 14/10. Το 1 ήταν για παράπονο που συμπλήρωσα στης 9/10 και μου δίνουν επέκταση της κάρτας για μια μέρα. Λαμπρά...η κάρτα μου αντι για 31/10 λήγει στης 1/11. Ετσί μπορώ εκείνο το ΣΑΒΒΑΤΟ να πάω δωρεάν στην δουλειά μου??
Το δεύτερο είναι για παράπονο π-ου έκανα στης 6/10 και θα μπορούσε να λέει οτι τις απεργίες τους τις πληρώνω εγώ, μια που δεν μου επιστρέφουν τα λεφτά μου για τις απεργίες που έχουν κάνει.