Μετά από μια κουραστική μέρα πάω στο σταθμό στην Κόρινθο για να πάρω το τρένο στις 19:51 για Αθήνα.Στην απέναντι αποβάθρα ηταν αρκέτος κοσμός για Κιάτο.Τότε την ψηλιάστικα για παλτό που θα ακολουθούσε.
Το δρομολόγιο προς Κιάτο είχε 40 λεπτά καθηστέρηση.Αυτο τρένο έπρεπε να πάει Κιάτο και να γυρίσει να μας πάρει.
Φυσηκά όλη αυτη την ώρα καμμία ενημέρωση ουτέ για αυτούς που περίμεναν για Κιάτο ουτέ για έμας προς Αθήνα.
Κατά τις 20:20 και μετά από ερωτήσεις επιβατών ακούστηκε ανακοίνωση για άφιξη σε δέκα λεπτά....
40 λεπτά λοιπόν παλτό....χωρις καμμία ενημέρωση....λες και περιμένουν ζώα....
Όσο και να γκρινιάζουμε φυσικά δεν θα αλλάξει τίποτα...Οταν τελιώσουν τα έργα ηλεκτροκίνησης θα το πουλήσουν το μαγαζί....
Για την ιστορία σε κανέναν σταθμό στην διαδρομή δεν είδα ένδειξη για καθηστέρηση στους πίνακες.Λες και ήταν όλα καλά...
3 σχόλια:
Μετά από 1,5 μήνα (!) πήρα πίσω το αντίτιμο του εισιτηρίου για διαδρομή με καθυστέρηση 2 ωρών περίπου.
Όσοι αντιμετωπίζουμε προβλήματα με τον Προαστιακό να θυμόμαστε οτι δεν είμαστε μόνο επιβάτες αλλά και πελάτες. Όταν οιυπηρεσίες δεν ανταποκρίνονται σε αυτό που πληρώσαμε μπορούμε να ζητήσουμε επιστροφή των χρημάτων μας. Ζητείστε από τον ταμία να σας δωσει τη φόρμα υποβολής παραπόνων. Ή στείλτε απευθείας φαξ στην εταιρία. Καθυστερούν βέβαια αλλά στο τέλος απαντούν.
Εαν όλοι πηγαίναν να ζητήσουν πίσω εισιτήριο η΄ παράταση κάρτας ανεξάρτητα πότε θα απάνταγαν ίσως κάτι γινόταν...
Συμφωνώ μαζί σου acalipte.
Όταν φωνάζουμε δεν τους ενδιαφέρει, εφόσον συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε το μέσο.Το μόνο που τους "πονάεϊ" είναι τα χρήματα.
Δυστυχώς πολλοί δεν γνωρίζουν τη δυνατότητα που εχουν να υποβάλλουν γραπτό παράπονο. Άλλοι πάλι διστάζουν να υποβάλλουν γραπτό παράπονο με το ονοματεπώνυμό τους.
Δημοσίευση σχολίου