Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Ανακοίνωση συλλόγου εργαζομένων στον προαστιακό.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ

Έδρα: Αθηνάς κ Κρατίνου 9 ,Τ.Κ 10552 τηλ: 210-5272188 fax:210-5272163 Email:somproast@yahoo.gr

Αθήνα , 27/01/2009

ΑΙΔΩΣ!!!
Δυστυχώς για ακόμη μια φορά γινόμαστε θεατές του ίδιου χιλιοπαιγμένου έργου. Τίτλος του έργου είναι: « Πώς να απαξιώσετε ένα Ολυμπιακό έργο μια ώρα αρχύτερα»! Πρωταγωνιστές μεγάλα ονόματα Διευθυνόντων και διευθυντών προερχόμενα από τον χώρο των Golden boys και girls!
Το σενάριο είναι απλό:
1) Ταλαιπωρούμε τον αστικό επιβάτη όσο δεν παίρνει, υποχρεώνοντας τον σε αλλεπάλληλες μετεπιβιβάσεις προκειμένου να φτάσει στον προορισμό του, πετυχαίνοντας έτσι να μας σιχτιρίσει και να στραφεί σε άλλα μέσα! Μάλιστα για να είμαστε και εντάξει ως Διοίκηση, απαντάμε στις έντονες διαμαρτυρίες των εργαζομένων εξαγγέλλοντας και μια ηλεκτροκίνηση του δικτύου με καταληκτική ημερομηνία τον Νοέμβριο του 2008, με επίσημη ανακοίνωση-απάντηση παρακαλώ!!! Ε εντάξει, κοντεύουμε.
2) Στην Ελλάδα του 2009 τα άτομα με ειδικές ανάγκες αποκλείονται από τον Προαστιακό, γιατί φροντίζουμε με συνεχείς αφαιμάξεις της πρώτης γραμμής από ανθρώπινο δυναμικό, να μην υπάρχει όχι εργαζόμενος να βοηθήσει, αλλά ούτε καν να πουλήσει εισιτήρια σε τρεις βάρδιες. Εν τω μεταξύ στο διαδίκτυο και όπου αλλού συσσωρεύονται καταγγελίες για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση. Και τι έγινε; Οι μόνοι αθώοι της ιστορίας, οι εργαζόμενοι δηλαδή, θα το υποστούν κι αυτό.
3) Φυσικά για κανόνες υγιεινής και ασφάλειας προσωπικού και επιβατών ας μην μιλήσουμε καλύτερα. Άθλια εκδοτήρια και μάλιστα κεντρικότατα, σταθμοί οι οποίοι έχουν μετατραπεί σε δημόσιες τουαλέτες μιας και κανονικές δεν υπάρχουν, βρώμα και δυσωδία… Φυσικά αυτά δεν ενοχλούν τον Διευθύνοντα ο οποίος στις συχνές είναι αλήθεια επισκέψεις του στους σταθμούς, μάλλον δεν έχει αντιληφθεί τίποτα!
Κύριε Μιχόπουλε
Σταματήστε να ικανοποιείτε μικρορουσφετάκια και λύστε επιτέλους τα προβλήματα! Σταματήστε να δημιουργείτε με τις αποφάσεις σας προβλήματα στο δίκτυο και στις υπηρεσίες υποστήριξης του! Ενεργοποιήστε αυτούς που εσείς τοποθετήσατε ως υπεύθυνους λειτουργίας της Διεύθυνσης!
Η υπομονή μας έχει πλέον εξαντληθεί!
Κύριε Υπουργέ
Σας παρακαλούμε να ασχοληθείτε με ένα μέσον το οποίο από πρωτοπόρο και καινοτόμο κατάντησε ουραγός των μεταφορών. Κι αυτό γιατί όλα αυτά τα χρόνια, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, το διοίκησαν άνθρωποι άσχετοι με τον σιδηρόδρομο, άνθρωποι χωρίς όραμα και προοπτική. Φροντίστε εσείς προσωπικά να γίνει φιλικό προς τον πολίτη, σύγχρονο και αξιόπιστο.
Εμάς θα μας βρείτε αρωγούς σε κάθε σας προσπάθεια που θα αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την βελτίωση του Προαστιακού!
Με εκτίμηση.

9 σχόλια:

NIKOS, HALANDRI είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ. ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ,ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ?),ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΛΠ.

acaliptos είπε...

Νίκο θα έχεις επίσης προσέξει οτι εκτός απο μερικούς οδηγούς και στα εκδοτήρια και στον ελεγχο εισητηρίων αρκετοί φοράνε το τζινάκη τους και καπνίζουν μεσα σε αυτά.
Ανεξάρτητα το τι απαγορευεται,με ενοχλεί οταν φυσανε τον καπνο απο το μικρό ανοιγμα μπροστά μου και στην περίπτωση που καπνίζουν στα rail bus,μυρίζει και στον συρμό.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2004.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΤΩΝ 700-800 ΕΥΡΩ. ΑΣΕ ΧΑΛΙ

acaliptos είπε...

Για το τσιγάρο είναι γενικό το πρόβλημα,όχι μόνο στον Οσε.
Όσο για τις στολές άλλοι φοράνε άλλοι όχι.Αφού όπως λες έχουν απο το 2004 να τους δώσουν, σημαίνει ότι κάποιοι αγόρασαν.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη φιλε μου τι μας προτεινεις;
Να αγοραζουμε και στολες μονοι μας;
Μηπως να καθαριζουμε και τα τρενα μονοι μας επειδη η εταιρεια δεν το κανει;
Η μηπως να αγορασουμε και βαγονια μονοι μας για να μην στριμωχνεται ο κοσμος;

acaliptos είπε...

Δεν σου προτείνω τίποτα από όλα αυτά που γράφεις.Από το μυαλό σου τα βγάζεις.
Κάνεις το λάθος να ξεσπάς και εσύ εκεί που δεν πρέπει.

Ανώνυμος είπε...

Εναμιση χρονο χρησιμοποιω καθημερινα τον προαστιακο και εκτος απο μερικες κοπελες στα εκδοτηρια εισητηριων κανενας αλλος εργαζομενος του ΟΣΕ δεν εχει δειξει στοιχειωδη ευγενεια ή σεβασμο σε επιβατη. Η ευγενεια δεν εχει να κανει ουτε με το ποσα χρηματα παιρνεις ουτε με το τι φορας. Απο δικαιολογιες δε αλλο τιποτε αφου κανεις δεν ειναι υπευθυνος για τιποτα. Ολοι ειναι απλως βολεμενοι...

Ανώνυμος είπε...

Να σε ενημερωσω οτι οι κοπελες που αναφερεσαι ειναι υπαλληλοι της πρωην Προαστιακος Α.Ε. ενω οι αλλοι εργαζομενοι Ο.Σ.Ε. Συγκρινε και κρινε...

acaliptos είπε...

Ακόμα και για την συμπεριφορά ορισμένων πάλι η διοίκηση φταίει που έχει αφήσει τα πράγματα στην τύχη τους.
Λυπάμαι που θα το αυτό άλλα άμα ήταν ιδιωτική επιχείρηση δεν θα μίλαγε κάνεις υπάλληλος άσχημα.
Πάντως το να ''τσακωνόμαστε'' 2 κοινωνικές ομάδες (επιβάτες,εργαζόμενοι) σίγουρα δεν είναι λύση.