Πέμπτη, 7 Μαΐου 2009

Ολέθρια αποτελέσματα για το Λουτράκι η λανθασμένη τοποθέτηση του σταθμού στον Ισθμό!


Απο korinthia.net/vima-loutrakiou

Με την ανακοίνωση της κατασκευής του σταθμού του
προαστιακού από τη δημοτική αρχή στη θέση που επι-
λέχθηκε, μπαίνει ταφόπλακα στην απευθείας σιδηρο-
δρομική μετεπιβίβαση για τους επιβάτες που θέλουν να κινηθούν
γρήγορα και οικονομικά σε οποιοδήποτε στάση ως την Πάτρα
και μελλοντική και προς το Ναύπλιο. Παράλληλα δημιουργεί σο-
βαρές υποψίες για τη δημιουργία τετελεσμένων, που φτάνουν
μέχρι και την οριστική ματαίωση της υλοποίησης του προαστι-
ακού στο Λουτράκι.
Σωστή και ορθολογική διαχείριση των δύο αυτών κατασκευ-
ών επιτάσσει την αλλαγή τοποθεσίας του σταθμού στον Ισθμό
στη θέση των αλλαγών τροχιάς προς Λουτράκι με τσιμεντοκρη-
πιδώματα παραπλεύρως των κυρίων γραμμών διέλευσης και
σύνδεση του σταθμού μέσω υπόγειας ή εναέριας διάβασης με
το χώρο στάθμευσης του παλιού σταθμού του Ισθμού, που με
μόνο έργο την ασφαλτόστρωσή του και τη διαγράμμιση των θέ-
σεων parking θα είναι έτοιμος, χωρίς να χρειάζεται να σπατα-
ληθούν χρήματα του Έλληνα πολίτη για την αγορά οικοπέδων,
όπως απαιτείται στη θέση που επελέγη από τη δημοτική αρχή.
Είναι φυσικό άνθρωποι, οι οποίοι δεν ασχολούνται με το σιδη-
ρόδρομο, να μην ξέρουν ή ενδεχομένως να κάνουν λάθη, όπως
στην περίπτωση επιλογής της θέσης του σταθμού στον Ισθμό.
Όμως το να μην ακούνε ανθρώπους που γνωρίζουν το σιδηρό-
δρομο, δημιουργεί προβλήματα στους γύρω τους. Το έργο στη
θέση που επιλέχθηκε, πρέπει να σταματήσει, γιατί είναι λανθα-
σμένη και να γίνει μελέτη για το πώς η κατασκευή θα μεταφερ-
θεί στη σωστή θέση που είναι η προαναφερόμενη. Μόνο έτσι
θα είναι αποδοτική για τους πολίτες που χρησιμοποιούν το σι-
δηρόδρομο και θα υποχρεώσει και τους κυρίους που διαχειρί-
ζονται τα σιδηροδρομικά, να το φέρουν και μέχρι το Λουτράκι.
Και για να τελειώνουμε, μήπως όταν ένα έργο εν τη γενέσει
του είναι λανθασμένο και δεν εξυπηρετεί τους πολίτες για του
οποίου την κατασκευή, όπως λέγεται, κατασπαταλήθηκε δημό-
σιο χρήμα που στην περίπτωση αυτή ενδέχεται να υπάρχουν ποι-
νικές ευθύνες. Ο κ. Παπαληγούρας - αν δεν κάνω λάθος υπουρ-
γός Ναυτιλίας δεν είναι; τι σχέση έχει με τα σιδηροδρομικά και
κάνει ανακοινώσεις; Μήπως ο σιδηρόδρομος έχει ενταχθεί στο
υπουργείο του και δεν το ξέρουμε; Μήπως θα έπρεπε να συμ-
βουλευτεί ανθρώπους του υπουργείου Μεταφορών πριν τοπο-
θετηθεί, που είναι ειδικευμένοι στα θέματα του σιδηρόδρομου;
Στην περίπτωση που δε βρω ανταπόκριση στο θέμα της αλλα-
γής τοποθέτησης του σταθμού στον Ισθμό, προτίθεμαι να ζητή-
σω τη συνδρομή του Συλλόγου Φίλων του Σιδηρόδρομου (ΣΦΣ)
της Αθήνας, που πολλά από τα μέλη του είναι νομικοί και συ-
γκοινωνιολόγοι, για να σταματήσει αυτή η ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΠΙ-
ΛΟΓΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΟΥ ΙΣΘΜΟΥ, που ίσως
φτάσει και στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Κύριοι, καλύτερα να καθυστερήσει για λίγο καιρό το έργο και
να φτιαχτεί κάτι σωστό, παρά να κατασκευαστεί άρον άρον ένα
έργο που αποδεδειγμένα κρύβει άστοχες και βεβιασμένες κινή-
σεις. Το πιο ωραίο το αφήσαμε για το τέλος. Ποιος κύριος «πε-
τάχτηκε» στο δημοτικό συμβούλιο και μίλησε για δύο δρομολό-
για ημερησίως; Μήπως να τον ενημερώσουμε πως η γραμμή μέ-
χρι την Αθήνα δεν είναι πλέον μονή, αλλά διπλή και σε λίγο και-
ρό και ηλεκτροκινούμενη, κάτι που θα ισούται με τουλάχιστον 6
δρομολόγια από Λουτράκι για Αθήνα και 6 από Αθήνα για Λου-
τράκι. Με 2 τουλάχιστον πρωινά, 2 μεσημβρινά και 2 απογευ-
ματινά. Να επισημάνουμε ότι η Χαλκίδα, που είναι ίδιας κατη-
γορίας γραμμή με το Λουτράκι, έχει συνολικά 34 δρομολόγια.
Αλλά τελικά όταν όλοι τα ξέρουν, αλλά φτάνουμε στο σημείο
να λέμε ότι του ….
Δημήτρης Καραπατάς

4 σχόλια:

panagiotis είπε...

TO EXO PEI KAI THA TO KSSANAPO : OXI ALLOI STATHMOI STIN KIRIA GRAMMI KIATO ATHINA. OPOS TO PAME TO DROMOLOGIO KIATO AERODROMIO THA KATNTISEI NA EKTELEITAI SE 3 ORES. POLI SOSTA SKEFTIKAN MERIKOI KAI TON NEO STATHMO TON VAZOUN SE KATHETO AKSONA KAI POLI ORAIA OPOIOS THELEI NA PAEI STO LOUTRAKI THA KANEI TIN ANTAPOKRISI TOU. AUTA

acaliptos είπε...

Για να δούμε αν θα γίνει κάτι...
Έξαλλου θεωρητικά με την ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να βάλουν και δρομολόγια express απο ΣΚΑ (έτσι είχα ακούσει) έτσι ώστε οι επιβάτες υπεραστικών διαδρομών να σταματάνε Κόρινθο (για Τρίπολη) και Κιάτο (για Πάτρα).Κοντά σε αυτούς ωφελούμαστε και εμείς Παναγιώτη που πάμε Κόρινθο η' Κιάτο.

Νώντας Κ. είπε...

Αν στον Όμιλο ΟΣΕ σκεφτόντουσαν πραγματικά τα έσοδα και την ανάπτυξη του τρένου, θα έπρεπε οι γραμμές πρός Λιανοκλάδι-Στυλίδα, Λάρισα-Βόλος/Καλαμπάκα, Πειραιάς-Χαλκίδα και Κόρινθος-Λουτράκι/Άργος-Ναύπλιο, να είναι σε πρώτη προτεραιότητα. Ωραία τουριστικά μέρη που θα μπορούσες να πηγαίνεις γρήγορα και σου βγαίνει το λάδι με τα ΚΤΕΛ και το ΙΧ.

acaliptos είπε...

Νώντα μάλλον δεν τους νοιάζει να σου βγαίνει το λάδι,αλλά τους νοιάζει να μην χάσουν τα ΚΤΕΛ από τον τζίρο τους και να πληρώνεις τα διόδια....