Από τις 6 Ιουλίου 2008 άλλαξαν τελευταία φορά τα δρομολόγια από και προς Κιάτο με σκοπό να γίνονται έργα παράλληλα με την κυκλοφορία των συρμών.
Πέρσι λοιπόν έβλεπα κατά την διάρκεια της ημέρας συνεργεία να δουλεύουν στις διπλανές ράγες.
Τους τελευταίους 2-3 μήνες δεν έχω προσέξει κάτι τέτοιο (στο κομμάτι Κιάτο-Λιόσια) και ακούω συνεχεία από τον μηχανοδηγό ''ο συρμός θα παραμείνει στον σταθμό λίγα λεπτά λόγω κυκλοφορίας'' συνέπεια των μονογραμμήσεων.
Ξέρω ότι δουλεύουν τη νύχτα συνεργεία μετά το τέλος των δρομολογίων.
Στον Ασπρόπυργο υπάρχουν μόνιμα μηχανήματα στην μια γραμμή ενώ υπάρχει και μια τρίτη που είναι στην πλευρά του εμπορευματικού κέντρου που είναι άδεια.
Αν όντως δεν δουλεύουν πια την ήμερα γιατί μας ταλαιπωρούν ακόμα?
Πριν τις 6 Ιουλίου 2008 υπήρχαν διαστήματα που είχε 2 δρομολόγια ανά ώρα και φυσικά γέμιζαν επιβάτες παρόλο που μερικές φορές είχαν διαφορά μεταξύ τους μόνο 15 λεπτά.
Θα μπορέσουν να το κάνουν και φέτος το καλοκαίρι δεδομένης τις αύξησης τις επιβατικής κίνησης και λόγω καλοκαιριού και λόγω τις πιθανής έναρξης δρομολογίων προς Ναύπλιο και Τρίπολη?
Η' οι μονογραμμήσεις λόγω έργων είναι άπλα μια δικαιολογία?
2 σχόλια:
Σε σχέση με τα δρομολόγια νομίζω πως πρέπει να γίνουν περισσότερα όντως. Θα ειναι πολύ καλό έως απαραίτητο.
Σχετικά με την γραμμή για Τρίπολη περνώντας από τον σταθμό Νεμέα - Δερβενάκια την περασμένη Κυριακή δεν μου φάνηκε πολύ έτοιμο το δίκτυο
Γιάννο βρήκα ένα δελτίο τύπου του Υπ.μεταφορών που έλεγε για 2 δρομολόγια ανά ώρα από 14/01/2005 που έγινε τότε το πρώτο δοκιμαστικό.
Θα το κάνω ανάρτηση με την πρώτη ευκαιρία.
Δημοσίευση σχολίου