Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Δεν πραγματοποιούνται δρομολόγια Νερατζιωτισσα-Αεροδρόμιο (31/01 06:00).

Λόγο βλάβης οπώς ανακοινώσαν και μεχρι νεοτέρας δεν πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του προαστιακού στο κομματι Νερατζιωτισσα-Αεροδρόμιο,το πρωί το Σαββάτου 31/1/09.

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Ανακοίνωση συλλόγου εργαζομένων στον προαστιακό.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ

Έδρα: Αθηνάς κ Κρατίνου 9 ,Τ.Κ 10552 τηλ: 210-5272188 fax:210-5272163 Email:somproast@yahoo.gr

Αθήνα , 27/01/2009

ΑΙΔΩΣ!!!
Δυστυχώς για ακόμη μια φορά γινόμαστε θεατές του ίδιου χιλιοπαιγμένου έργου. Τίτλος του έργου είναι: « Πώς να απαξιώσετε ένα Ολυμπιακό έργο μια ώρα αρχύτερα»! Πρωταγωνιστές μεγάλα ονόματα Διευθυνόντων και διευθυντών προερχόμενα από τον χώρο των Golden boys και girls!
Το σενάριο είναι απλό:
1) Ταλαιπωρούμε τον αστικό επιβάτη όσο δεν παίρνει, υποχρεώνοντας τον σε αλλεπάλληλες μετεπιβιβάσεις προκειμένου να φτάσει στον προορισμό του, πετυχαίνοντας έτσι να μας σιχτιρίσει και να στραφεί σε άλλα μέσα! Μάλιστα για να είμαστε και εντάξει ως Διοίκηση, απαντάμε στις έντονες διαμαρτυρίες των εργαζομένων εξαγγέλλοντας και μια ηλεκτροκίνηση του δικτύου με καταληκτική ημερομηνία τον Νοέμβριο του 2008, με επίσημη ανακοίνωση-απάντηση παρακαλώ!!! Ε εντάξει, κοντεύουμε.
2) Στην Ελλάδα του 2009 τα άτομα με ειδικές ανάγκες αποκλείονται από τον Προαστιακό, γιατί φροντίζουμε με συνεχείς αφαιμάξεις της πρώτης γραμμής από ανθρώπινο δυναμικό, να μην υπάρχει όχι εργαζόμενος να βοηθήσει, αλλά ούτε καν να πουλήσει εισιτήρια σε τρεις βάρδιες. Εν τω μεταξύ στο διαδίκτυο και όπου αλλού συσσωρεύονται καταγγελίες για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση. Και τι έγινε; Οι μόνοι αθώοι της ιστορίας, οι εργαζόμενοι δηλαδή, θα το υποστούν κι αυτό.
3) Φυσικά για κανόνες υγιεινής και ασφάλειας προσωπικού και επιβατών ας μην μιλήσουμε καλύτερα. Άθλια εκδοτήρια και μάλιστα κεντρικότατα, σταθμοί οι οποίοι έχουν μετατραπεί σε δημόσιες τουαλέτες μιας και κανονικές δεν υπάρχουν, βρώμα και δυσωδία… Φυσικά αυτά δεν ενοχλούν τον Διευθύνοντα ο οποίος στις συχνές είναι αλήθεια επισκέψεις του στους σταθμούς, μάλλον δεν έχει αντιληφθεί τίποτα!
Κύριε Μιχόπουλε
Σταματήστε να ικανοποιείτε μικρορουσφετάκια και λύστε επιτέλους τα προβλήματα! Σταματήστε να δημιουργείτε με τις αποφάσεις σας προβλήματα στο δίκτυο και στις υπηρεσίες υποστήριξης του! Ενεργοποιήστε αυτούς που εσείς τοποθετήσατε ως υπεύθυνους λειτουργίας της Διεύθυνσης!
Η υπομονή μας έχει πλέον εξαντληθεί!
Κύριε Υπουργέ
Σας παρακαλούμε να ασχοληθείτε με ένα μέσον το οποίο από πρωτοπόρο και καινοτόμο κατάντησε ουραγός των μεταφορών. Κι αυτό γιατί όλα αυτά τα χρόνια, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, το διοίκησαν άνθρωποι άσχετοι με τον σιδηρόδρομο, άνθρωποι χωρίς όραμα και προοπτική. Φροντίστε εσείς προσωπικά να γίνει φιλικό προς τον πολίτη, σύγχρονο και αξιόπιστο.
Εμάς θα μας βρείτε αρωγούς σε κάθε σας προσπάθεια που θα αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την βελτίωση του Προαστιακού!
Με εκτίμηση.

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

"ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ!!!

"Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΡΗΤΗ ΠΙΑ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΙΠΟΘΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΙΜΟΞΙΔΙ, ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΗΜΛΙΚΙΩΜΕΝΟ, Η ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΕΩΤΕΡΟΣ".

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Από troktiko

Σχόλιο:Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει και άλλες αναρτήσεις στο troktiko (από αναφορά αναγνωστών) με θέμα την ταλαιπωρία και το στριμωξίδι.
Η παραπάνω καταγγελία αναφέρετε πιθανότατα στην πρώτη μέρα κινητοποιήσεων των αγροτών
οπου ο προαστιακός ήταν το μοναδικό μέσο μετακίνησης από και προς την Κορινθία.
Δυστυχώς όμως συμβαίνουν και άλλες φορές τα παραπάνω φαινόμενα.

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Μετ'εμποδιων αλλά έγιναν τα δρομολόγια από και προς Κορινθία με προαστιακό.

Το απόγευμα της Δευτέρας 25 Ιανουαρίου που οι αγρότες έκλεισαν την νέα αλλά και την παλιά εθνική,ο μόνος τρόπος για να μετακινηθείς ήταν ο προαστιακός.
Ευτυχώς από την μια πλευρά που υπήρχε αυτό το μέσο σταθερής τροχιάς αλλιώς πολύς κόσμος θα εγκλωβιζόταν στα μπλόκα.
Από την άλλη πλευρά φάνηκε πόσο κοστίζει αυτή η τεράστια καθυστέρηση στα έργα της ηλεκτροκίνησης.
Τα ΚΤΕΛ Κορινθίας πηγαίναν τους επιβάτες τους στον σταθμό του προαστιακού στην Κόρινθο,με αποτέλεσμα φυσικά να γίνεται το αδιαχώρητο...οι συρμοί ήταν υπερπλήρεις με αποτέλεσμα στριμωξίδι,καθυστερήσεις,ταλαιπωρία και μερικά τρένα να μην''τραβάνε στην ανηφόρα''.
Κανονικά έπρεπε να είχαμε τα ηλεκτροκίνητα Desiro στην γραμμή της Κορινθίας από 2004
και μια μέρα σαν και αυτή με αποκλεισμένες τις Εθνικές από και προς Αθηνά,άλλα και άλλες φορές που είχαν κλείσει οι Εθνικές λόγω χιονοπτώσεων,θα έδειχνε το τρένο ότι δεν μασάει από κάτι τέτοια και θα κέρδιζε τους επιβάτες που αναγκάστηκαν να το χρησιμοποιήσουν....

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Στον προαστιακό σταθμό Κορίνθου.

Γράμματα Aναγνωστων απο kathimerini.gr

Κύριε διευθυντά

Ταξιδεύω πάρα πολύ συχνά για Αθήνα και Πάτρα και η κατάσταση είναι πάντα η ίδια.

Οι τουαλέτες μόνιμα βρώμικες, χωρίς χαρτί υγείας, σαπούνι και το μηχάνημα στέγνωσης χεριών κατεστραμμένο. Τα ασανσέρ και ιδιαίτερα της γραμμής Αθηνών, περισσότερο από δύο μήνες, συνεχώς δεν λειτουργεί. Έτυχε πολλές φορές να βοηθήσω άτομα με ειδικές ανάγκες και υπερήλικες που δεν μπορούν να ανέβουν τα τριάντα σκαλιά, χώρια τις βαριές αποσκευές πολλών επιβατών.

Η αγανάκτηση του κόσμου εκδηλώνεται με παράπονα και βρισιές. Στις παρατηρήσεις μας προς τους υπαλλήλους (οι οποίοι είναι αδιάφοροι και αγενείς, ιδιαίτερα αφ’ ότου μπήκαν στον ΟΣΕ) καμιά απάντηση δεν λάβαμε. Σε mail που στείλαμε στα κεντρικά γραφεία του προαστιακού, πριν από ένα μήνα περίπου, ουδεμία απάντηση λάβαμε.

Κατά τα άλλα, οι αυξήσεις των εισιτηρίων έχουν ήδη αρχίσει...

Ιωάννης Δ /, Κόρινθος.

Σχόλιο: Επίσης και οι κυλιόμενες σε Μαγούλα και Λιόσια δεν δουλεύουν καιρό τώρα.Στα Λιόσια σταμάτησε και ο ανελκυστηρας....Οι τουαλέτες τα ίδια... το μηχάνημα στέγνωσης χεριών όμως το έφτιαξαν στην Κόρινθο.....
Τι άλλα στραβά υπάρχουν σε σταθμούς?

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Το 2014, με 4 χρόνια καθυστέρηση, θα έχει ολοκληρωθεί το δίκτυο του Προαστιακού.

Αθήνα - Χαλκίδα σε 48 λεπτά.
Τον Ιούλιο τίθεται σε λειτουργία η γραμμή, ακολουθεί η Θήβα.
Ηλεκτροκίνηση προς Κόρινθο-Κιάτο φθινόπωρο 2009.

Κομμάτι κομμάτι και με ρυθμούς χελώνας συμπληρώνεται το δύσκολο παζλ του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας, το δίκτυο του οποίου στο σύνολό του είχε προγραμματιστεί αρχικά να ολοκληρωθεί ώς το 2010, ενώ τώρα αυτό παραπέμπεται για το 2014! Μετά τις καθυστερημένες επεκτάσεις του δικτύου προς την Κόρινθο και το Κιάτο, οι επόμενες σημαντικές στάσεις του προαστιακού σιδηροδρόμου θα είναι τον ερχόμενο Ιούλιο, στην Οινόη και τη Χαλκίδα, προσθέτοντας στο σημερινό δίκτυό του άλλους 13 σταθμούς, που θα εξυπηρετούν τις καθημερινές μετακινήσεις χιλιάδων κατοίκων της Βορειοανατολικής Αττικής, της Βοιωτίας και της Εύβοιας. Μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να λειτουργήσει και το κομμάτι του Προαστιακού από την Οινόη προς τη Θήβα, με άλλους τέσσερις σταθμούς, ολοκληρώνοντας έτσι τις προς Βορράν επεκτάσεις του.
Η επέκταση του Προαστιακού προς τη Χαλκίδα- αρχικά είχε προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2006-περιλαμβάνει τη βελτίωση της υπάρχουσας διπλής γραμμής (έως τα όρια της Χαλκίδας) προκειμένου να αποκτήσουν τα τρένα υψηλές ταχύτητες, ενώ βελτιώσεις γίνονται και στους υπάρχοντες σταθμούς. Ώς το φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί και το έργο της ηλεκτροκίνησης- σηματοδότησης της γραμμής. Η διαδρομή Χαλκίδα- Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) θα καλύπτεται μέσα σε 48 λεπτά από δύο συρμούς την ώρα.

Επίσης, η επέκταση προς τη Θήβα ήταν προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2006! Στο τμήμα προς τη Θήβα, στην υπάρχουσα διπλή γραμμή γίνονται εργασίες βελτίωσης του δικτύου, ενώ ανακατασκευάζονται πλήρως όλοι οι σταθμοί. Όλα τα έργα στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή ΣΚΑΘήβας, μήκους 100 χλμ.,

συμπεριλαμβανομένων της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης, προβλέπεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του χρόνου. Πάνω στο δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου θα κινούνται και όλα τα Ιντερσίτι του ΟΣΕ με κατεύθυνση τη Βόρεια Ελλάδα, τα οποία όμως δεν θα κάνουν στάσεις στο δίκτυο του Προαστιακού.

Πάντως, αρκετό μέλλον έχουν ακόμα μπροστά τους οι επεκτάσεις προς το Ξυλόκαστρο και το Λαύριο.

Ήδη, σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα ηλεκτροκίνησης στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή ΣΚΑ- ΚόρινθοςΚιάτο, μήκους 102 χλμ., με προβλεπόμενη ολοκλήρωσή τους το ερχόμενο φθινόπωρο. Τα έργα για τη συνέχεια
της γραμμής μέχρι το Ξυλόκαστρο προβλέπεται να ολοκληρωθούν στα μέσα του 2011.

Κορωπί- Λαύριο. Ακολουθεί το έργο για την επέκταση στο Λαύριο. Η πολυαναμενόμενη επέκταση του Προαστιακού από το Κορωπί μέχρι το Λαύριο θα περιλαμβάνει τη δημιουργία οκτώ καινούργιων σταθμών που θα εξυπηρετούν τους κατοίκους της Ανατολικής Αττικής και κυρίως των δήμων της Λαυρεωτικής.

Οι πρώτες μελέτες για το έργο έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Τώρα, από την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ αναφέρεται ότι η προκήρυξη του έργου θα γίνει στα τέλη του 2010, η έναρξη κατασκευής του έναν χρόνο αργότερα και η ολοκλήρωσή του τον Ιανουάριο του 2014! Στη νέα γραμμή, η οποία κατά 80% θα ακολουθεί την ιστορική διαδρομή του παλαιού σιδηροδρόμου της Λαυρεωτικής, τα τρένα θα κινούνται με ταχύτητες έως 120 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ η διαδρομή Αθήνα- Λαύριο θα γίνεται σε 55 λεπτά. Ο νέος άξονας του Προαστιακού θα έχει συνολικό μήκος 31 χιλιομέτρων. Τα τρένα, μετά το Κορωπί θα κάνουν στάσεις στους σταθμούς: Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφίτροπη, Παλαιομακάριζα Θορικού και σε τρεις σταθμούς εντός του Λαυρίου.

Από τον σιδηροδρομικό σταθμό Κορωπίου έως τη στάση Θορικού, προβλέπεται διπλή σιδηροδρομική γραμμή, ενώ για το υπόλοιπο τμήμα των τριών χιλιομέτρων έως τον τερματικό σταθμό του λιμανιού του Λαυρίου η γραμμή θα είναι μονή και θα διέρχεται μέσα από την πόλη του Λαυρίου. Η επέκταση προς Ραφήνα προγραμματίζεται να υλοποιηθεί με διπλή σιδηροδρομική γραμμή από τον κόμβο του Σταυρού έως τη Ραφήνα. Η επέκταση προς τη Ραφήνα βρίσκεται στο στάδιο των αρχικών μελετών.

πηγή: Τα Νεα

Σχόλιο: Έχω την εντύπωση ότι οι επεκτάσεις προς Χαλκίδα,Θήβα,Κόρινθο(αυτή υπολειτουργεί) και Λουτράκι έπρεπε να λειτουργούν με ηλεκτροκίνηση από το 2004 με αφετηρία όχι μόνο το ΣΚΑ αλλά την Αθήνα...
Μήπως μιλάμε δηλαδή για 10 χρόνια καθυστέρηση?

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Σαν σαρδέλες είναι στον προαστιακό.

Σαν σαρδέλες είναι ΤΩΡΑ στον προαστιακό

"Ο συρμος για το Κιατο ξεκινησε απο τον σταθμο Λαρισης με 30 τουλαχιστον ορθιους σε καθε βαγονι.
Σε ερωτηση που καναμε διαμαρτυρομενοι στον μηχανοδηγο μας απαντησε οτι υπαρχει γραφειο παραπονων και να απευθυνθουμε εκει [εγω το λεω στον σκυλο μου και εκεινος στην ουρα του]
Στους επομενους σταθμους περισσοτεροι ανεβαινανπαρα κατεβαιναν ειμαστε σαν σαρδελες.
Δεν καταλαβαινουν στον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ να προσθεσουν βαγονια κατα τις ωρες αιχμης;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Αναρτήθηκε από troktiko στις 16/01/09 3:38 μμ

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Ακινητοποιήθηκε συρμος στους Αγ.Θεοδώρους.

Συχνές έχουν γίνει οι βλάβες σε συρμούς Rail-bus που εκτελούν το δρομολόγιο Πειραιάς-Κιάτο. Την Τετάρτη 7/1 κατά τις 13:20 φτάνοντας το τρένο στο παραπάνω σταθμό με προορισμό το Κιάτο και έχοντας ήδη 15 λεπτά καθυστέρηση,ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης στα φρένα απ'ότι είπαν.
Για άλλη μια φόρα δεν ακούστηκε κάποια ανακοίνωση που να ενημερώνει τους επιβάτες που είχαν προορισμό την Πάτρα αν θα τους περιμένει η ανταπόκριση.
Πριν 15 μέρες έπιασε φωτιά συρμός ίδιου τύπου.
Στίς 28/12 ακυρώθηκε πάλι δρομολόγιο συρμού rail-bus με αναχώρηση από Κιάτο 19:36.
Θα υπάρχουν αρκετοί συρμοί να κάνουν τα δρομολόγια(?),γιατί ακούω ότι βγήκαν άλλοι 2 off λόγω ανταλλακτικών...

Ανεσταλη η απεργία στο μετρό,σταση εργασίας στα τρολει.

Ανεστάλη τελικα η 24άωρη απεργία την Πέμπτη 8/1/09 στο μετρό,σταση εργασίας στα τρόλει 12 με 5 μ.μ.
Το νου σας λοιπον.
Το βάσανο μας δεν εχει ανακοινώσει τίποτα ακόμη.

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

Καλή Χρονιά να έχουμε...

....με υγειά,ευτυχία στα προσωπικά μας και ηρεμία χωρίς άγχος στις μετακινήσεις μας με τον ανάξιο για τις απαιτήσεις μας προαστιακό.
Ελπίζω φέτος να ολοκληρωθεί μεγάλο μέρος των έργων και να δούμε αυτή τη ριμάδα ηλεκτροκίνηση από Αεροδρόμιο μέχρι Κιάτο μήπως και αρκετοί από εμάς γλυτώσουν την ταλαιπωρία που συνεπάγονται αυτά τα έργα όπως συνεχείς αλλαγές,ακυρώσεις δρομολογίων(πρέπει και να πυκνώσουν κιόλας),μικροί αργοί και προβληματικοί συρμοί και μια καλύτερη οργάνωση όλων αυτών που χρειάζονται για να γίνει ένα σύγχρονο μέσο μετακίνησης.
Ας γίνει και μια εμφανής πρόοδο για τις επεκτάσεις που αρκετοί περιμένουν προς Θήβα,Χαλκίδα,Ισθμό,Λουτράκι.
Χρόνια πολλά σε όλους και σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας στο blog.